Wyślij zapytanie Dołącz do Sii
Wyślij zapytanie Dołącz do Sii
top-image
Wstecz

Doskonały Customer Experience sprawia, że konsumenci konwertują częściej – dowiedz się jak poprawić wyniki sprzedaży dzięki Adobe Experience Manager

Dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość napędza potrzebę usprawnień, a postępująca rewolucja technologiczna sprzyja rozwojowi branży e-commerce. Firmy nieustannie szukają rozwiązań, które maksymalnie poprawiłyby doświadczenia użytkowników.  Wykorzystywanie cyfrowych źródeł takich jak dokumenty, obrazy, infografiki, filmy i aplikacje jest skutecznym sposobem na osiągnięcie tego celu, co prowadzi do silniejszych relacji marka – klient. Optymalizacja Customer Experience nie jest jednak taka prosta. Dostarczanie użytkownikom odpowiednich i spersonalizowanych treści na każdym etapie i w wielu kanałach wymaga solidnych i wieloaspektowych rozwiązań cyfrowych.

Wśród nowoczesnych technologii wspierających biznesy typu e-commerce znajduje się Adobe Experience Manager. Eksperci Sii Polska opowiadają, czym jest AEM (Adobe Experience Manager) i dlaczego jest to preferowana platforma CMS dla firm, które stale się rozwijają.

Wyzwania współczesnego świata e-commerce

Według raportu The US Customer Experience Index 2021 opublikowanego przez Forrester Research światowe marki wykazują wyraźny trend transformacji w kierunku Customer Experience. Niektóre z najbardziej skutecznych marek udowadniają, że silne doświadczenia klientów są lepszym wyróżnikiem podczas decyzji zakupowej niż produkt czy cena.

Chociaż kryzys zdrowia publicznego przyspieszył przejście konsumentów na technologie cyfrowe, te zmiany w zachowaniu były widoczne już przed wybuchem pandemii i będą trwać dłużej niż ona. Konsumenci chętniej korzystają z nowoczesnych technologii w różnych dziedzinach, od handlu detalicznego, przez bankowość, po opiekę zdrowotną.

Wiele firm stoi przed wyzwaniem zrozumienia potrzeb swoich klientów i stworzenia unikalnego doświadczenia, które pozwoli im nawiązać z nimi kontakt na poziomie emocjonalnym. Jak zatem sprostać wyzwaniom, jakie stają przed firmami, których biznes opiera się na sprzedaży internetowej?

Sii pomaga biznesom e-commerce

Obecnie użytkownicy dokonujący zakupów online oczekują sprawnej i intuicyjnej obsługi. Proces zakupowy musi być prosty i skuteczny. Kupujący chcą mieć możliwość wyboru sposobu płatności, rodzaju dostawy lub daty zwrotu. Chętnie korzystają z nowych sposobów budowania relacji z marką, np. programów lojalnościowych, dedykowanych promocji, czy rabatów proponowanych na podstawie poprzednich zakupów.

– Opracowując rozwiązania dla naszych klientów z branży e-commerce, zawsze staramy się zaproponować im rozwiązanie, które jak najbardziej centralizuje procesy marketingowe i ułatwia zarządzanie nimi – mówi Marcin Kozłowski, E-commerce Competency Center Director w Sii Polska. Sii jako partner Adobe oraz największy dostawca usług doradztwa technologicznego i transformacji cyfrowej w Polsce oferuje firmom szereg możliwości, których biznes opiera się o e-commerce. Dzięki doświadczeniu, które zdobyliśmy w ciągu 15 lat podczas przeprowadzania licznych wdrożeń, nasi eksperci proponują rozwiązania, które realnie przekładają się na poprawę sprzedaży. Firmom zainteresowanym rozwojem w obszarze sprzedaży internetowej oferujemy wdrożenie Adobe Experience Cloud oraz rozwój dedykowanych komponentów np. Adobe Experience Manager, który pozwala na scentralizowanie procesów marketingowych oraz optymalizację kosztów – dodaje Marcin Kozłowski.

Jednym z przykładów wyzwań, z jakimi mierzyli się nasi specjaliści, jest wdrożenie w zaledwie 13 dni produktu klasy „flagship” do systemu e-commerce opartego na Adobe Experience Manager. Developerzy Sii wdrażając produkt u światowego lidera branży elektroniki użytkowej, stanęli przed takimi wyzwaniami jak:

  • krótki czas na development oraz autoring,
  • jednoczesne wdrożenie na kilkadziesiąt rynków europejskich,
  • wymagana spójność layoutów zarówno strony zakupowej, jak i stron marketingowych dla danego produktu.

Nowe możliwości udoskonalania customer experience

Adobe Experience Manager (AEM) to produkt, który jest częścią Adobe Experience Cloud składającego się z wielu zintegrowanych produktów do marketingu online i analityki internetowej. Możliwość ich łączenia daje niespotykaną dotąd sposobność udoskonalania Customer Experience i zarządzania treściami.

AEM to narzędzie, które pozwala przenieść biznes oparty o e-commerce na wyższy poziom, ponieważ umożliwia łatwe zarządzanie zasobami cyfrowymi np. dokumentami, opcjami zaangażowania użytkownika czy też portalami społecznościowymi w jednym miejscu.

Narzędzie to zostało uznane za najlepszą Digital Experience Platform w raporcie Gartner Magic Quadrant1. Integrując ważne funkcje zarządzania treścią oraz marketingu cyfrowego AEM zapewnia zarówno firmom, jak i użytkownikom doskonałe wrażenia i nieskomplikowany workflow.

Adobe AEM jako lider wśród Digtal Experience platforms [Gartner Magic Quadrant for Digital Experience Platforms, Irina Guseva, Mick MacComascaigh, Mike Lowndes, January 26, 2021.]

Największą zaleta Adobe Experience Managera jest fakt, że upraszcza zarządzanie treściami w niespotykanym dotychczas stopniu. Zespoły mogą używać AEM jako centralnej platformy, która skupia bieżące procesy marketingowe i różne kanały. Dzięki możliwości zarządzania wszystkimi kanałami online w jednym miejscu firmy mogą skracać czas reakcji na wydarzenia rynkowe, przez co zwiększyć skuteczność marketingu.

Ponadto, Adobe Experience Manager odpowiada na potrzeby wszystkich uczestników projektów marketingowych, co obrazuje poniższa tabela:

Odwiedź naszą stronę i dowiedz się więcej o rozwiązaniach dla biznesów opartych o E-commerce.

Źródła:

[1] Gartner Magic Quadrant for Digital Experience Platforms, Irina Guseva, Mick MacComascaigh, Mike Lowndes, January 26, 2021.

Marcin Kozłowski

Dyrektor Centrum Kompetencyjnego E-commerce

Skontaktuj się z ekspertem

Marcin Kozłowski

Zastanawiasz się, które elementy Twojego e-commerce warto usprawnić? Skontaktuj się z naszym ekspertem

Pole może zawierać tylko litery i znaki specjalne

Załączony plik:

  • danieltroc.pdf

Dopuszczalne pliki: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie…

Może Cię również zainteresować

Pokaż więcej newsów

Bądź na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?