Nieprzypadkowa najlepszość w biznesie
Weekend Menedżerski za nami. W tym roku nagrodę w kategorii Najlepszy Klient otrzymał Szymon Dziubek, Dyrektor Business Unitu opiekującego się wyróżnionym klientem.
Wyróżnienie zostało przyznane z kilku powodów. Skala biznesu Sii z klientem znacznie wzrosła, współpraca odbywa się w kilku różnych modelach, a relacja z przedstawicielami klienta układa się znakomicie. Za współpracę z klientem odpowiada Szymon Dziubek, pracujący w Sii od 2011 r. jako Account Manager, a obecnie Dyrektor jednego z Business Unit`ów w krakowskim oddziale Sii.
Nagrodzony klient jest globalną firmą, której codzienne funkcjonowanie wspomagane jest przez szeroką gamę aplikacji i systemów. Dzięki temu nasi inżynierowie mają możliwość pracy przy ciekawych i różnorodnych projektach zarówno ze względu na technologie, jak i rozmiar projektu oraz metodologie ich prowadzenia.
Również zespoły realizujące projekty są bardzo zdywersyfikowane. Pracują w nich zarówno eksperci z wieloletnim doświadczeniem, jak również osoby, które niedawno ukończyły studia inżynierskie. Z ramienia Sii w Polsce dla nagrodzonego klienta pracuje obecnie ponad 80 osób.
Współpraca z klientem trwa od ponad 5 lat i znacznie ewoluowała. Początkowo Sii dostarczało pojedynczych specjalistów, którzy wspierali zespoły projektowe klienta. Dzięki zbudowanemu zaufaniu, dzisiaj klient powierza nam projekty lub serwisy, a rozliczamy się za rezultaty, mierzone poprzez wiele wskaźników KPI.
„Współpracujemy od lat, ale każdy dzień przynosi nowe wyzwania. Wypracowaliśmy skuteczne metody komunikacji i kulturę pracy zespołowej opartą na pozytywnym myśleniu w zespołach. Obie te rzeczy są ważne, i to one w dużej mierze pozwoliły nam rozwinąć współpracę z klientem. W takich relacjach nic nie dzieje się samo, nic nie jest dziełem przypadku czy szczęścia. Na zaufanie trzeba zapracować” – mówi Szymon Dziubek.
Serdecznie gratulujemy nagrody i życzymy kolejnych sukcesów!