Nowa praktyka w Sii – Usługi Szkoleniowe
Sii nieustannie się rozwija i poszerza swoją ofertę. Dowodem na to jest powstanie nowej Praktyki Szkoleniowej. Decyzja o jej utworzeniu jest odpowiedzią Sii na rosnące potrzeby rynku, na które błyskawicznie reagujemy.
Powstanie Praktyki Szkoleniowej było naturalnym następstwem rozwoju firmy. Mamy doświadczenie w realizacji projektów, szerokie kompetencje i najlepszych specjalistów, co przekłada się na ogromną wiedzę. Teraz udowodnimy, że potrafimy nie tylko z niej korzystać, ale też z sukcesem ją przekazywać. – mówi Dorota Tomkiewicz, Practice Manager Praktyki Szkoleniowej. – W ramach tej praktyki oferujemy sprzedaż usług szkoleniowych naszym obecnym i potencjalnym klientom. Specjalizujemy się w prowadzeniu szkoleń z obszaru ITIL, Lean Management oraz PRINCE2, przy czym cały czas poszerzamy swoją ofertę i planujemy uwzględnić w niej również szkolenia z umiejętności miękkich dla IT.
Szkolenia, które oferujemy, są usługami komplementarnymi do usług naszych pozostałych 9 praktyk, których kompetencje obejmują: Rozwój aplikacji, Front-end i Web development, Testy, CRM, ERP, BPM/EAI, Service Desk, usługi z obszaru Infrastruktury IT oraz Inżynierii.
Sii to dojrzała projektowo firma, gdzie stale podnosimy poziom wiedzy i kompetencji w zakresie zarządzania projektami. To wszystko umożliwia nam minimalizację ryzyk realizacyjnych i czyni nas niezawodnym dostawcą projektów i usług w dziedzinie IT i inżynierii.