Nowy wymiar komunikacji i pracy zespołowej w Sii Polska – sprawdź jak Microsoft 365 zmienia oblicze digital workplace
Sii Polska przeszła transformację od jednoosobowego startupu do przedsiębiorstwa zatrudniającego ponad 4 700 pracowników. Aby zwiększyć zwinność operacyjną i skuteczniej wspierać swoich klientów, firma potrzebowała nowych narzędzi. W tym celu wdrożyła najnowsze rozwiązania Microsoft Office 365 na wszystkich stanowiskach. Projekt został zrealizowany w niespełna 6 miesięcy. Dzięki Microsoft Teams organizacja usprawniła komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, jednocześnie rozwijając kulturę cyfrową i jednocząc ze sobą pracowników oraz klientów.
Błyskawiczny rozwój firmy utrudnił sprawne korzystanie z wielu różnych narzędzi komunikacyjnych. – Równoczesne korzystanie z kilku klientów poczty e-mail wymagało znacznych nakładów pracy administratorów. Współpraca w czasie rzeczywistym i zapewnienie wysokiej jakości audio i wideokonferencji również stanowiły wyzwanie – mówi Piotr Wieczorek, IT Infrastructure Department Manager w Sii Polska.
Aby usprawnić komunikację wewnętrzną i wprowadzić nową kulturę pracy, Sii Poslka wdrożyła Microsoft Teams. W tym celu zaadaptowany został plan zarządzania zmianą opracowany przez Microsoft, angażujący pracowników wszystkich szczebli poprzez warsztaty, program Ambasadorów i patronat kadry kierowniczej. Choć była to największa tego rodzaju inicjatywa w kraju, wdrożenie zajęło niespełna kilka miesięcy. – Stworzyliśmy Zespół Ambasadorów Office 365 składający się z 200 osób, w tym dyrektorów, menedżerów, właścicieli produktu, a także wolontariuszy – mówi Ewa Jabłońska, Corporate Projects Manager w Sii Polska.
Dowiedz się więcej o projekcie z case study na stronie Microsoft oraz filmu, w którym pracownicy Sii Polska opowiadają o jego szczegółach.