WYWIAD Z KLIENTEM – MARTYN OSWIN – DYREKTOR DS. ROZWOJU IT W DFC
Wywiad z Panem Martynem Oswinem, Dyrektorem ds. Rozwoju IT w DFC UK będącej wiodącym, międzynarodowym dostawcą usług finansowych dla klientów (NYSE: DFC). W ciągu ostatnich 2 lat tworzyliśmy aplikacje internetowe dotyczące kluczowych procesów finansowych DFC.
Sii: Które obszary działalności DFC są obsługiwane przez Sii?
Martyn Oswin: Obecnie te związane z ofertą pożyczek krótkoterminowych online, a także funkcjami back-office, które wspierają udzielanie pożyczek online.
Sii: Jak opisałby Pan naszą współpracę?
MO: Myślę, że współpraca między tymi dwoma zespołami jest całkiem dobra. Spotykam się regularnie z Pana współpracownikami z Sii. Co dwa tygodnie odbywamy rozmowę telefoniczną. Moi współpracownicy odbywają codzienne spotkania przy pomocy wideokonferencji, które nazywamy codziennymi zbiórkami. Współpraca między naszymi zespołami jest bardzo dobra.
Sii: Czy cokolwiek zaskoczyło Pana we współpracy z Sii?
MO: Najbardziej zaskoczyło mnie to, że wartości wyznawane przez nasze firmy są bardzo podobne. W DFC mamy to samo nastawienie. Pełne pasji, innowacyjności, szacunku, uczciwości, nastawienie na obsługę i pracę zespołową. Tak więc z punktu widzenia wartości, klient znajduje się w centrum wszystkich działań obu firm. Byłem bardzo zaskoczony, że obie organizacje wyznają wręcz identyczne wartości.
Sii: Jakie korzyści Pana firma czerpie ze współpracy z Sii?
MO: Myślę, że jedną z najważniejszych rzeczy, które naprawdę doceniam, jest fakt, że Sii bardzo elastycznie reaguje na nasze potrzeby. Mogę być bardzo wymagającym partnerem biznesowym, a jeśli pilnie wymagam poprawy wyników, Sii bardzo szybko jest w stanie zaspokoić tę potrzebę. Jeszcze nigdy się nie zawiodłem. To mnie cieszy.
Sii: Jakie Pana zdaniem są charakterystyczne cechy specjalistów IT w Polsce?
MO: Wcześniej współpracowałem z polskimi specjalistami i ich duże umiejętności techniczne nie były dla mnie niespodzianką. Zaskoczeniem był wysoki poziom znajomości języka angielskiego pracowników Sii, a w niektórych przypadkach ich angielski wydaje się lepszy niż mój własny, co było dość zawstydzające. Kolejnym kluczowym wyróżnikiem jest entuzjazm ludzi w biurze, którzy naprawdę chcą wykonywać wysokiej jakości, efektywną kosztowo i czasowo pracę, a nie po prostu zrealizować ją na czas. Chcą coś zmienić, usprawnić proces. Tak więc podczas krótkiego pobytu w Polsce kilka osób przychodziło do mojego biura z zaleceniami na temat tego, w jaki sposób można rzeczywiście poprawić proces, poprawić nasz produkt i ogólnie wprowadzić usprawnienia pracy w biurze. Było to bardzo pouczające i przyjemne doświadczenie.
Sii: Jakie czynniki wpływają na decyzję dotyczącą zawarcia długoterminowej relacji z partnerem biznesowym?
MO: Muszę dostarczyć moim partnerom biznesowym opłacalną usługę. Oczywiście muszę oferować wysokiej jakości rozwiązanie, dostarczyć je na czas bardzo wymagającym partnerom biznesowym, a przy tym muszę zapewnić wydajną pracę oprogramowania tak szybko jak to możliwe. Szukam partnera biznesowego, który mi to umożliwi, który pozwoli mi osiągnąć poprawę w celu zaspokojenia istniejących potrzeb. Gdy trzeba zwolnić tempo pracy, mój partner musi być bardzo wrażliwy na potrzeby mojej firmy. I najlepiej musi je po prostu stale rozumieć tak samo, jak ja.
Doceniamy i cieszymy się z takiej relacji. Mamy nadzieję, że przed nami jeszcze wiele wspólnych wyzwań. Serdecznie dziękujemy za rozmowę.