Klient
Szwajcarska grupa farmaceutyczna. W Polsce mieści się centrum IT dla 150 oddziałów spółki na świecie.
Wyzwanie
Każdy oddział firmy Klienta średnio co 2 tygodnie wdraża nową wersję portalu dla przedstawicieli medycznych, lekarzy i pacjentów. Ze względu na ponad 100 wersji językowych, zespół testów liczył ponad 30 osób a mimo to, ilość niewykrytych błędów była znacznie poniżej oczekiwań.
Co zrobiliśmy
• Przeanalizowaliśmy obszar testów.
• Przygotowaliśmy autorską aplikację automatyzującą testy portali.
• Dostarczyliśmy czteroosobowy zespół, który w krótkim czasie zastąpił cały 30 osobowy dział.
Efekty
• Zautomatyzowanie testów layoutu 150 portali dla 4 przeglądarek.
• Wprowadzenie ciągłego trybu testów regresji.
• 100% pokrycia przypadkami testowymi.
• Wykrywalność błędów na poziomie 98%.