Klient
Największa w Polsce sieci sklepów typu convenience. Bardzo dynamicznie rozwijająca się i wdrażająca nowe usługi towarzyszące grupa.
Wyzwanie
Klient potrzebował zwiększyć kompetencje swoich pracowników w obszarze modelowania danych w oparciu o dobre praktyki oraz optymalizację raportów. Celem szkoleń było zdobycie umiejętności z diagnozowania, modyfikacji raportów oraz sposobu ich wizualizacji oraz nabycie niezbędnej wiedzy do pracy z dużą ilością danych obejmującą analizę oraz poprawę ich wydajności.
Co zrobiliśmy
- Zorganizowaliśmy cykl spotkań, w którym dokładnie określiliśmy potrzeby i oczekiwania odnośnie szkolenia oraz zdefiniowaliśmy wyzwania, z jakimi mierzy się klient.
- Zdiagnozowaliśmy potrzebę biznesową oraz oczekiwania klienta.
- Stworzyliśmy autorski program oraz materiał szkoleniowy z obszaru MS Power BI na poziomie średniozaawansowanym pod kątem hurtowni danych Snowflake przeznaczony głównie dla analityków biznesowych, na co dzień zajmujących się obsługą i przetwarzaniem ogromnej ilości danych sprzedażowych.
- Przeprowadziliśmy dedykowane warsztaty w formie zdalnej i stacjonarnej.
Korzyści dla klienta
- Nabycie dodatkowych/udoskonalenie posiadanych już umiejętności z zakresu modelowania danych takich jak np. poprawa wydajności raportu z danymi, szybsza obsługa raportu danych czy nauka wizualizacji określonych raportów
- Wprowadzenie narzędzia „Analizator wydajności” oraz DAX Studio
- Poznanie nowych metod, technik oraz dobrych praktyk przy pracy na dużych zbiorach danych