Klient
Firma jest wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Polsce, działającym we wszystkich segmentach polskiego rynku telekomunikacyjnego.
Wyzwanie
Wdrożenie procesów biznesowych w obszarze usług hurtowych dla Operatorów Alternatywnych:
- Ograniczenie kosztów utrzymania i rozwoju dotychczasowej platformy BPM przez migrację do IBM BPM.
- Przygotowanie metodyki rozwoju aplikacji na platformie IBM BPM.
- Przygotowanie wzorców aplikacji procesowych do powielania przez Klienta.
Co zrobiliśmy
- Wdrożyliśmy 4 procesy obsługi zgłoszeń w obszarze usług Hurtowych.
- Opracowaliśmy specyficzną dla klienta lekką metodykę wytwarzania procesów biznesowych opartą o metodykę Playback IBM.
- Wykonaliśmy projekt zgodnie z opracowaną metodyką.
- Przeprowadziliśmy szkolenia dla zespołu klienta z rozwoju aplikacji na platformie IBM BPM.
- Dostarczyliśmy autorskie i reużywalne elementy oprogramowania w postaci bibliotek (tzw. Toolkit) na platformie IBM BPM.
- Dostarczyliśmy dokumentację techniczną.
Efekty
- Niski koszt rozwoju i krótki czas wdrożenia (3 miesiące: od rozpoczęcia analizy systemowej do wdrożenia na produkcję czterech procesów).
- Aplikacja w wysokim stopniu spełniająca potrzeby biznesu, dzięki pięciu iteracjom i angażowaniu użytkowników biznesowych w trakcie implementacji.
- Rozwiązanie wspierające 1000 instancji zgłoszeń miesięcznie.