Klient
Szwajcarska firma specjalizująca się w zintegrowanych rozwiązaniach automatyzujących dla magazynów, centrów dystrybucyjnych i szpitali.
Globalna sieć firm z siedzibą w Szwajcarii, świadcząca usługi audytorskie, podatkowe i doradcze. Firma zatrudnia 207 000 profesjonalistów w 153 krajach i terytoriach.
Wyzwanie
Klientowi zależało na usprawnieniu procesu oceny zgodności, który dotychczas wykonywany był głównie ręcznie, a co za tym idzie – był podatny na błędy oraz czasochłonny. Głównym celem było uproszczenie i zautomatyzowanie tego procesu.
Co zrobiliśmy
- Utworzyliśmy listę SharePoint zawierającą wszystkich pracowników poddanych ewaluacji za pomocą przepływu Power Automate.
- Zaprojektowaliśmy system mailingów i powiadomień dla wybranych użytkowników, dzięki czemu e-maile ze zdefiniowanymi zadaniami i terminami otrzymują jako SMS.
- Wdrożyliśmy formularz wprowadzania danych z funkcjami zatwierdzania lub odrzucania przesłanych metryk.
- Zaprojektowaliśmy dashboard do wyświetlania struktury z możliwością podglądu danych historycznych każdej osoby.
- Dodaliśmy podlisty dla różnych działów z możliwością eksportu plików do Excela.
Korzyści dla klienta
- Możliwość zarządzania procesem oceny zgodności za pomocą jednego spójnego narzędzia
- Przejrzyste narzędzie dostępne dla wszystkich uczestników procesu
- Utworzenie przydatnych funkcji (np. ścieżka audytu, raporty, mechanizmy śledzenia i komentarze)
- Przyspieszenie całego procesu i redukcja błędów do minimum