Co zyskujesz

Certyfikowany Partner Genesys

oferujący specjalistyczne doradztwo i wsparcie

Szeroki obszar specjalizacji

konsultanci wdrożeniowi, inżynierowie

Dedykowany zespół ekspertów

z wieloletnim doświadczeniem w implementacji rozwiązań contact center

Integracja cyfrowych kanałów komunikacji

połączeń głosowych, czatów, wiadomości email, tekstowych i SMS

Bezproblemowa interakcja z klientem

dzięki łatwemu w użyciu pulpitowi obsługi

Precyzyjny monitoring zachowań

informacje dotyczące klienta dostarczane w czasie rzeczywistym

Poznaj naszych ekspertów

Sii pomoże Ci usprawnić proces obsługi klienta z Genesys

Poznaj korzyści płynące z wdrożenia wielofunkcyjnej platformy

Większa efektywność dzięki sztucznej inteligencji

Nasi eksperci pomogą Ci wykorzystać mechanizmy Genesys Cloud oparte na sztucznej inteligencji, dzięki którym osiągniesz lepsze wyniki. Szybka, kompleksowa obsługa już przy pierwszym kontakcie wpłynie na znaczący wzrost poziomu zadowolenia klientów. Sztuczna inteligencja dostarczana w ramach rozwiązania umożliwi Ci również pełne zrozumienie kontekstu każdej interakcji, a także odciąży Twoich konsultantów od wykonywania powtarzalnych zadań. Funkcjonalności Genesys Cloud gwarantujące poprawę efektywność obsługi obejmują:

Nasi eksperci pomogą Ci wykorzystać mechanizmy Genesys Cloud oparte na sztucznej inteligencji, dzięki którym...

  • Wsparcie chatbotów oraz voicebotów na każdym etapie rozmowy
  • Dynamiczne i szybkie prognozowanie (autodydaktyka) dzięki danym statystycznym
  • Wsparcie i podpowiedzi dla konsultanta podczas rozmowy z klientem
  • Predictive engagement – monitorowanie strony www w celu zapewnienia skutecznego kontaktu z klientem
image2

Elastyczność i skalowalność usług operatorskich oraz głosowych

Specjaliści Sii wyjaśnią Ci, jak dzięki Genesys Voice Cloud scentralizujesz kompetencje i uprościsz korzystanie z systemu bez konieczności instalowania dodatkowego sprzętu i systemów operacyjnych. Rozwiązanie łatwo dostosujesz do wybranego przez siebie dostawcy usług telefonicznych lub skorzystasz z dostępnego rozwiązania operatorskiego Genesys. Jego wbudowane mechanizmy dla ruchu przychodzącego oraz automatyczny dialer dla połączeń wychodzących zapewnią wysoką skalowalność i elastyczność. Dzięki wykorzystaniu Genesys nasi eksperci pomogą Ci ujednolicić kolejki przychodzące oraz system IVR, jak również kampanie wychodzące, poprawiając wydajność i optymalizując zasoby konsultantów contact center.

Specjaliści Sii wyjaśnią Ci, jak dzięki Genesys Voice Cloud scentralizujesz kompetencje i uprościsz korzystanie...

image2

Szybsze zamykanie zgłoszeń z portalem samoobsługowym

Rozwiązanie Genesys Cloud oferuje łatwy w obsłudze portal samoobsługowy klasy IVR, którego zarządzanie oparte jest na intuicyjnym edytorze typu „przeciągnij i upuść”. Eksperci Sii pomogą Ci wykorzystać jego dodatkowe funkcje oparte o sztuczną inteligencję, wspierane mechanizmami klasy ASR (automatic speech recognition) oraz TTS (text to speech), które zapewnią pełne zrozumienie kontekstu każdej interakcji, rozpoznają intencje osoby dzwoniącej, wygenerują gotową odpowiedź i będą wspierać konsultanta podczas rozmów z klientem.

Rozwiązanie Genesys Cloud oferuje łatwy w obsłudze portal samoobsługowy klasy IVR, którego zarządzanie oparte...

image2

Proste integracje z systemami i aplikacjami

Eksperci Sii pomogą Ci łatwo zintegrować Genesys Cloud z najpopularniejszymi rozwiązaniami klasy CRM, ERP, HR oraz narzędziami analizy biznesowej. Wesprzemy Cię w połączeniu Twojego systemu z Salesforce, SAP czy Microsoft Dynamics 365. Doradzimy też, które aplikacje z ponad 500 dostępnych na portalu dla partnerów technologicznych Genesys – AppFoundry – najlepiej sprawdzą się w Twojej organizacji.

Eksperci Sii pomogą Ci łatwo zintegrować Genesys Cloud z najpopularniejszymi rozwiązaniami klasy CRM, ERP,...

image2

Dedykowane rozwiązania dzięki podejściu API-First

Działające w oparciu o podejście API-First narzędzie Genesys daje niemal nieograniczone możliwości rozwoju swojego produktu i budowy dedykowanych aplikacji. Nasi eksperci pomogą Ci stworzyć autorskie interfejsy lub zintegrować system z niestandardowymi rozwiązaniami klasy CRM lub ERP, by lepiej dopasować rozwiązania Genesys do potrzeb Twojej organizacji.

Działające w oparciu o podejście API-First narzędzie Genesys daje niemal nieograniczone możliwości rozwoju swojego...

image2

Umów się na bezpłatne demo Genesys

Przekonaj się, jak możesz podnieść satysfakcję swoich klientów dzięki nowoczesnej platformie

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Paweł Magnuszewski

Business Development Manager

Paweł Magnuszewski

Pole może zawierać tylko litery i znaki specjalne

Załączony plik:

  • danieltroc.pdf

lub przeciągnij i upuść załączniki tutaj.

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Przetwarzanie...

Nasze usługi dodatkowe

Skorzystaj z kompleksowych usług lidera rynku IT

Dowiedz się o nas więcej

Sprawdź, co nowego w Sii

Aktualności

Pokaż więcej newsów

Bądź na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.

Otrzymaj ofertę

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami.

Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie

Get an offer

Artur Regional Director

Dołącz do Sii

Znajdź idealną pracę – zapoznaj się z naszą ofertą rekrutacyjną i aplikuj.

APLIKUJ APLIKUJ

Join Sii

Dorota Software Engineer

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden dann auf die englische Sprachversion der Website weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?