Poznaj korzyści płynące z wdrożenia wielofunkcyjnej platformy
Nasi eksperci pomogą Ci wykorzystać mechanizmy Genesys Cloud oparte na sztucznej inteligencji, dzięki którym osiągniesz lepsze wyniki. Szybka, kompleksowa obsługa już przy pierwszym kontakcie wpłynie na znaczący wzrost poziomu zadowolenia klientów. Sztuczna inteligencja dostarczana w ramach rozwiązania umożliwi Ci również pełne zrozumienie kontekstu każdej interakcji, a także odciąży Twoich konsultantów od wykonywania powtarzalnych zadań. Funkcjonalności Genesys Cloud gwarantujące poprawę efektywność obsługi obejmują:
Nasi eksperci pomogą Ci wykorzystać mechanizmy Genesys Cloud oparte na sztucznej inteligencji, dzięki którym...
Specjaliści Sii wyjaśnią Ci, jak dzięki Genesys Voice Cloud scentralizujesz kompetencje i uprościsz korzystanie z systemu bez konieczności instalowania dodatkowego sprzętu i systemów operacyjnych. Rozwiązanie łatwo dostosujesz do wybranego przez siebie dostawcy usług telefonicznych lub skorzystasz z dostępnego rozwiązania operatorskiego Genesys. Jego wbudowane mechanizmy dla ruchu przychodzącego oraz automatyczny dialer dla połączeń wychodzących zapewnią wysoką skalowalność i elastyczność. Dzięki wykorzystaniu Genesys nasi eksperci pomogą Ci ujednolicić kolejki przychodzące oraz system IVR, jak również kampanie wychodzące, poprawiając wydajność i optymalizując zasoby konsultantów contact center.
Specjaliści Sii wyjaśnią Ci, jak dzięki Genesys Voice Cloud scentralizujesz kompetencje i uprościsz korzystanie...
Rozwiązanie Genesys Cloud oferuje łatwy w obsłudze portal samoobsługowy klasy IVR, którego zarządzanie oparte jest na intuicyjnym edytorze typu „przeciągnij i upuść”. Eksperci Sii pomogą Ci wykorzystać jego dodatkowe funkcje oparte o sztuczną inteligencję, wspierane mechanizmami klasy ASR (automatic speech recognition) oraz TTS (text to speech), które zapewnią pełne zrozumienie kontekstu każdej interakcji, rozpoznają intencje osoby dzwoniącej, wygenerują gotową odpowiedź i będą wspierać konsultanta podczas rozmów z klientem.
Rozwiązanie Genesys Cloud oferuje łatwy w obsłudze portal samoobsługowy klasy IVR, którego zarządzanie oparte...
Eksperci Sii pomogą Ci łatwo zintegrować Genesys Cloud z najpopularniejszymi rozwiązaniami klasy CRM, ERP, HR oraz narzędziami analizy biznesowej. Wesprzemy Cię w połączeniu Twojego systemu z Salesforce, SAP czy Microsoft Dynamics 365. Doradzimy też, które aplikacje z ponad 500 dostępnych na portalu dla partnerów technologicznych Genesys – AppFoundry – najlepiej sprawdzą się w Twojej organizacji.
Eksperci Sii pomogą Ci łatwo zintegrować Genesys Cloud z najpopularniejszymi rozwiązaniami klasy CRM, ERP,...
Działające w oparciu o podejście API-First narzędzie Genesys daje niemal nieograniczone możliwości rozwoju swojego produktu i budowy dedykowanych aplikacji. Nasi eksperci pomogą Ci stworzyć autorskie interfejsy lub zintegrować system z niestandardowymi rozwiązaniami klasy CRM lub ERP, by lepiej dopasować rozwiązania Genesys do potrzeb Twojej organizacji.
Działające w oparciu o podejście API-First narzędzie Genesys daje niemal nieograniczone możliwości rozwoju swojego...
Przekonaj się, jak możesz podnieść satysfakcję swoich klientów dzięki nowoczesnej platformie
Skorzystaj z kompleksowych usług lidera rynku IT
Sprawdź, co nowego w Sii
Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami.
Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie
Natalia Dyrektor Centrum Kompetencyjnego
Are you sure you want to leave this page?