Cel szkolenia
  • Rozwój umiejętności kierowniczych: zdobycie wiedzy, odwagi i motywacji do stosowania narzędzi kierowniczych w sprawnym kierowaniu zespołem;
  • Zrozumienie wpływu systemu komunikacji i współpracy na jakość relacji z ludźmi, ich zaangażowanie i efektywność pracy.
Korzyści
  • Udoskonalenie umiejętności budowania i rozwijania zespołu;
  • Określenie swoich mocnych i słabych stron w roli menedżera;
  • Określenie swojego indywidualnego stylu kierowania;
  • Udoskonalenie umiejętności komunikowania się z zespołem;
  • Poznanie nowych metod organizacji pracy zespołu i udoskonalenie dotychczasowych;
  • Poznanie metod skutecznego planowania, wyznaczanie celów dla siebie i zespołu oraz metod ich realizacji;
  • Nauka lepszego motywowania pracowników.
Zakres szkolenia
  • Budowanie własnego potencjału jako menadżera
    • Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
    • Współczesne teorie zarządzania w organizacjach
    • Samoocena, samoświadomość, samokontrola
    • Budowanie autorytetu
  • Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli
    • Rodzaje stylów zarządzania
    • Diagnoza stylu zarządzania uczestników
    • Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem – poszukiwanie najlepszego rozwiązania
  • Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
    • Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
    • Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
    • Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości
  • Motywowanie pracowników
    • Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
    • Co motywuje ludzi do działania – potrzeby psychologiczne
    • Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
    • Dbanie o rozwój pracownikównarzędzia rozwoju: coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia
    • Przegląd narzędzi menedżera: coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia
  • Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera
    • Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
    • Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
    • Wzmacnianie zachowań pozytywnych
    • Informacja zwrotna jako motywator
    • Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
  • Recepta na skuteczny zespół
    • Roli kierownika w kreowaniu pozytywnego klimatu w zespole
    • Identyfikacja źródeł nieporozumień, frustracji, demotywacji, trudności we współpracy i wypracowanie usprawnień

 

Adresaci

Menadżerowie, którzy pełnią funkcję kierowniczą, zarządzają zespołami, pracownicy przygotowujący się do pełnienia ról kierowniczych.

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 2 dni

Dostępny język: PL / EN

Dostępny język materiałów: PL / EN

Forma kursu
Metody interaktywne: gra symulacyjna, kwestionariusze do autodiagnozy, praca warsztatowa w podgrupach, praca indywidualna, dyskusja moderowana, drama stosowana. Dostępne w formule online.

Pobierz materiały

Pobierz

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Przetwarzanie...

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń,

skontaktuj się z ekspertem Sii

Agnieszka Rzeczkowska

Training Practice Manager

Skontaktuj się z ekspertem

Agnieszka Rzeczkowska

lub przeciągnij i upuść załączniki tutaj.

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

Umiejętności miękkie

Budowanie kultury feedbacku

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Zarządzanie stresem i emocjami

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Facylitacja spotkań w IT

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Work&Life Balance

Czas trwania:
1 dzień
Umiejętności miękkie

Trening asertywności

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Współpraca w zespole

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Techniki skutecznego radzenia sobie ze stresem

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Zarządzanie sobą w czasie

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Efektywna komunikacja w zespole

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Efektywne zarządzanie zespołem

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Praca zdalna – organizacja i komunikacja

Czas trwania:
1 dzień
Umiejętności miękkie

Budowanie odporności psychicznej

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Kreatywne myślenie i rozwiązywanie problemów

Czas trwania:
2 dni

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden dann auf die englische Sprachversion der Website weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?