Zobacz nagranie Inne wydarzenia
Zobacz nagranie Inne wydarzenia
Zobacz nagranie Inne wydarzenia

Chcesz szybko i skutecznie rozwiązywać problemy zgłaszane przez Twoich klientów? To możliwe z platformą ServiceNow! Zapisz się na bezpłatny webinar i podnieś swoją wiedzę w zakresie automatyzacji procesów biznesowych i obsługi klienta.

Agenci pierwszej linii, obsługujący zgłaszane incydenty, często działają pod dużą presją. Klienci oczekują od agenta odpowiedzi na każde pytanie lub rozwiązania problemu. Niezwykle pomocne okazują się funkcjonalności platformy ServiceNow. Aby zapewnić lepszą obsługę, agent może bowiem współpracować z innym agentem lub ekspertem w celu szybkiego rozwiązania interakcji lub sprawy.

Dowiedz się, jak zapewnić spersonalizowane doświadczenie klienta i jak usprawnić wydajność agentów obsługujących incydenty zgłaszane poprzez ServiceNow. Poznaj najlepsze praktyki, specyfikę pracy agenta oraz możliwości platformy platform!

Zarezerwuj miejsce już dziś!

AGENDA

  • 11.00 - 11.10

    Wprowadzenie do świata ServiceNow

  • 11.10 - 11.25

    Zarządzanie obsługą klienta

  • 11.25 - 11.45

    Obszar roboczy agenta

  • 11.45 - 12.15

    Obsługa zgłoszeń oraz praca agentów

  • 12.15 - 12.30

    Podsumowanie oraz sekcja pytań i odpowiedzi

Prelegent

  • Karol Garlicki
    Karol
    Garlicki
    Solution Architect
    W Sii pełni rolę architekta platformy ServiceNow oraz lidera technicznego zespołu SCRUM. Na co dzień jest odpowiedzialny za wdrożenia, rozwój oraz konfigurację wielu modułów ServiceNow, takich jak ITSM, HRSD, CSM oraz Agent Workspace dla naszych klientów. Poza pracą, najbardziej ceni sobie wolny czas z rodziną oraz pracę w ogrodzie.

Zobacz nagranie webinaru

Dlaczego warto dołączyć?

Dowiesz się

czym jest platforma ServiceNow

oraz jak wygląda zarządzanie obsługą klienta

jak zapewnić spersonalizowane doświadczenie dla klientów

aby ich problemy zostały rozwiązanie tak szybko, jak to możliwe

jak usprawnić wydajność agentów

aby poprawić ogólną wydajność obsługi klienta

Organizator

Sii Polska jest wielokrotnie nagradzanym dostawcą usług IT, inżynieryjnych i BPO, zatrudniającym ponad 8 000 specjalistów.

W obszarze platformy ServiceNow Sii Polska oferuje usługi na każdym etapie procesu implementacji. Dedykowane centrum kompetencyjne zapewnia doradztwo przed i po wdrożeniu, wdrożenie, dostosowanie, integrację z innymi systemami, zdalne utrzymanie, wsparcie, migrację danych ze starszych systemów oraz okresowe aktualizacje platformy. Dodatkowo Sii Polska wspiera klientów w procesie adaptacji i szkoleń dla użytkowników końcowych.

Dowiedz się o nas więcej

Bądź na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.

Otrzymaj ofertę

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami.

Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie

Natalia Dyrektor Centrum Kompetencyjnego

Get an offer

Dołącz do Sii

Znajdź idealną pracę – zapoznaj się z naszą ofertą rekrutacyjną i aplikuj.

Aplikuj Aplikuj

Paweł Process Owner

Join Sii

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?