Wydarzenie jest skierowane do wszystkich osób, które chcą poznać jak działają chatboty od Salesforce’a oraz w jaki sposób wzbogacają interakcje z klientem w oparciu o gotowe scenariusze rozmów i przy wsparciu przetwarzania języka naturalnego (NLP). Przedstawimy typowe przypadki wykorzystania takich narzędzi oraz zastanowimy się nad zadaniami wykraczającymi poza standardowe zastosowanie.
Agenda:
1. Przykładowe use case’y chatbotów
2. Konfiguracja i demonstracja chatbotów w środowisku
3. Konfiguracja i demonstracja wparcia dla NLP
4. Omówienie potencjalnych możliwości rozwoju z udziałem kodu
5. Planowany rozwój funkcjonalności (roadmapa Salesforce)
6. Q&A
Organizatorem wydarzenia jest Sii Lublin oraz Centrum Kompetencyjne Salesforce – certyfikowany partner Salesforce’a, z ponad 80 ekspertami na pokładzie! Realizujemy projekty wdrożeniowe, budujemy zespoły dla wiodących klientów z całego świata, głównie z branży retail, e-commerce, czy farmaceutycznej. Wspólnie wyznaczamy priorytety, ścieżki certyfikacji i kierunki rozwoju.
Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami.
Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie
Natalia Dyrektor Centrum Kompetencyjnego
Are you sure you want to leave this page?