Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
Cel szkolenia

Warsztat praktyczny, którego celem jest zapoznanie uczestników z narzędziem, jakim jest Axure.

Korzyści

Uczestnicy warsztatów poznają:

  • podstawowe zasady projektowania UX/UI, kompleksowe omówienie
  • podstawowych i zaawansowanych funkcjonalności Axure RP 10
  • praktyczne ćwiczenia
  • dobre praktyki i błędy przy tworzeniu prototypu interaktywnego
Zakres szkolenia

1 dzień:

  1. Wprowadzenie do UX
  2. Moduł 1. Omówienie ekranu głównego
  3. Moduł 2. Omówienie widgetów (Typy Widgetów — Shapes — Image/Placeholder — Widgety tekstowe — Formatowanie — Buttons/ Links — Text fields — Droplist — Checkbox / Radio button — Preview)
  4. Moduł 3. Omówienie widgetów cz. 2 (Dynamic Panels — Inline Frame — Hot Spots — Repeater
  5. Moduł 4. Components, interakcje, warunki, eksport (Tworzenie Components — Kiedy Component a kiedy DM? — Interakcje — Proste warunki — Eksport pliku)
  6. Zadania 1-3, Dobre praktyki projektowe

2 dzień:

  1. Moduł 5. Zaawansowane interakcje (Repeaters Interactions — Move — Set size — Wait)
  2. Moduł 6. Walidacja i warunkowanie (Czym jest walidacja? — Stodowanie walidacji — Proste warunki — Zaawansowane — Wykluczanie warunków)
  3. Moduł 7. Global i Local Variables (Czym są Variables? — Local a Global — Używanie zmiennych)
  4. Zadania 4-7
  5. Moduł 8. Eksport i testy (Eksport — testy — jak robić testy?)
  6. Moduł 9. Dodatkowe (jak się odnaleźć w czyimś projekcie —  rozbrajanie bomby — czego nie robić)
  7. Pytania i odpowiedzi
Adresaci

Osoby, które chcą nauczyć się jak projektować interaktywne prototypy i nie miały wcześniej doświadczenia lub znają tylko podstawy pracy z Axure RP 10

Cel szkolenia

Warsztat praktyczny, którego celem jest zapoznanie uczestników z narzędziem, jakim jest Axure.

Korzyści

Uczestnicy warsztatów poznają:

  • podstawowe zasady projektowania UX/UI, kompleksowe omówienie
  • podstawowych i zaawansowanych funkcjonalności Axure RP 10
  • praktyczne ćwiczenia
  • dobre praktyki i błędy przy tworzeniu prototypu interaktywnego
Zakres szkolenia

1 dzień:

  1. Wprowadzenie do UX
  2. Moduł 1. Omówienie ekranu głównego
  3. Moduł 2. Omówienie widgetów (Typy Widgetów — Shapes — Image/Placeholder — Widgety tekstowe — Formatowanie — Buttons/ Links — Text fields — Droplist — Checkbox / Radio button — Preview)
  4. Moduł 3. Omówienie widgetów cz. 2 (Dynamic Panels — Inline Frame — Hot Spots — Repeater
  5. Moduł 4. Components, interakcje, warunki, eksport (Tworzenie Components — Kiedy Component a kiedy DM? — Interakcje — Proste warunki — Eksport pliku)
  6. Zadania 1-3, Dobre praktyki projektowe

2 dzień:

  1. Moduł 5. Zaawansowane interakcje (Repeaters Interactions — Move — Set size — Wait)
  2. Moduł 6. Walidacja i warunkowanie (Czym jest walidacja? — Stodowanie walidacji — Proste warunki — Zaawansowane — Wykluczanie warunków)
  3. Moduł 7. Global i Local Variables (Czym są Variables? — Local a Global — Używanie zmiennych)
  4. Zadania 4-7
  5. Moduł 8. Eksport i testy (Eksport — testy — jak robić testy?)
  6. Moduł 9. Dodatkowe (jak się odnaleźć w czyimś projekcie —  rozbrajanie bomby — czego nie robić)
  7. Pytania i odpowiedzi
Adresaci

Osoby, które chcą nauczyć się jak projektować interaktywne prototypy i nie miały wcześniej doświadczenia lub znają tylko podstawy pracy z Axure RP 10

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 2 dni

Dostępny język: PL / EN

Dostępny język materiałów: PL / EN

Forma kursu

Szkolenie organizowane wyłącznie na zamówienie dla grup zorganizowanych (co najmniej 6-8 osób)
Warsztat – prezentacja, ćwiczenia indywidualne

Pobierz materiały

Pobierz

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Pobierz materiały

Pobierz

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń, skontaktuj się z ekspertami Sii

Natalia i Agata

Zespół Praktyki Szkoleniowej

Skontaktuj się z ekspertami

Natalia i Agata

Załączony plik:

  • danieltroc.pdf

Dopuszczalne pliki: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

User Experience (UX)Inne szkolenia reskillingowe

Zostań UX Designerem - Poziom Zaawansowany

Czas trwania:
6 dni
User Experience (UX)Inne szkolenia reskillingowe

Zostań UX Designerem

Czas trwania:
6 dni
User Experience (UX)

UX Design – podstawy

Czas trwania:
2 dni

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
SIAM™ jest zastrzeżonym znakiem towarowym EXIN Holding B.V.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?