Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
Cel szkolenia

Poznasz zasady projektowania ekranów interfejsu użytkownika. Poznasz obsługę narzędzia Figma. W ramach szkolenia przekazujemy praktyczną wiedzę i dajemy możliwość w przećwiczeniu umiejętności.

Korzyści

Uczestnicy warsztatu poznają:

  • Możliwość samodzielnego zaprojektowania makiety w aplikacji Figma
  • Projektowanie design systemu
  • Tworzenie prototypów na podstawie wcześniej przygotowanych design’ów
  • Posiadanie wiedzy na temat testowania swoich rozwiązań

Słuchacze zdobędą szczegółową wiedzę pozwalającą na:

  • Projektowanie zorientowane na użytkownika podczas tworzenia produktów i usług
  • Inicjowanie, wykonywanie i kierowanie projektami UX
Zakres szkolenia
  • Wprowadzenie i podstawy
    • Główne elementy projektowania UX
    • Badania nad użytkownikami
    • Architektura informacji
    • Cechy UX i UI
  • Wireframe i makietowanie
    • Wyjaśnienie, czym są szkielety
    • Wprowadzenie do Figmy
    • Wyjaśnienie czym jest makietowanie
    • Przygotowanie koncepcji aplikacji
  • Testowanie z udziałem użytkowników
    • Zrozumienie znaczenia testowania użyteczności
    • Scenariusze i zadania
    • Analiza koncepcyjnej aplikacji
  • Zagadnienia różne:
    • Responsive Web Design – RWD
    • Graphical User Interface – GUI
    • Prototypowanie
Adresaci

Wszystkie osoby biorące udział ​w procesie tworzenia aplikacji internetowych, członkowie zespołów projektowych.​

Cel szkolenia

Poznasz zasady projektowania ekranów interfejsu użytkownika. Poznasz obsługę narzędzia Figma. W ramach szkolenia przekazujemy praktyczną wiedzę i dajemy możliwość w przećwiczeniu umiejętności.

Korzyści

Uczestnicy warsztatu poznają:

  • Możliwość samodzielnego zaprojektowania makiety w aplikacji Figma
  • Projektowanie design systemu
  • Tworzenie prototypów na podstawie wcześniej przygotowanych design’ów
  • Posiadanie wiedzy na temat testowania swoich rozwiązań

Słuchacze zdobędą szczegółową wiedzę pozwalającą na:

  • Projektowanie zorientowane na użytkownika podczas tworzenia produktów i usług
  • Inicjowanie, wykonywanie i kierowanie projektami UX
Zakres szkolenia
  • Wprowadzenie i podstawy
    • Główne elementy projektowania UX
    • Badania nad użytkownikami
    • Architektura informacji
    • Cechy UX i UI
  • Wireframe i makietowanie
    • Wyjaśnienie, czym są szkielety
    • Wprowadzenie do Figmy
    • Wyjaśnienie czym jest makietowanie
    • Przygotowanie koncepcji aplikacji
  • Testowanie z udziałem użytkowników
    • Zrozumienie znaczenia testowania użyteczności
    • Scenariusze i zadania
    • Analiza koncepcyjnej aplikacji
  • Zagadnienia różne:
    • Responsive Web Design – RWD
    • Graphical User Interface – GUI
    • Prototypowanie
Adresaci

Wszystkie osoby biorące udział ​w procesie tworzenia aplikacji internetowych, członkowie zespołów projektowych.​

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 2 dni

Dostępny język: PL / EN

Dostępny język materiałów: PL / EN

Forma kursu
Prezentacja, wykład, ćwiczenia, dyskusja.

Pobierz m.in. słownik pojęć UX i porady od UX Designerów dla początkujących

Pobierz

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń,

skontaktuj się z ekspertem Sii

Agnieszka Rzeczkowska

Training Practice Manager

Skontaktuj się z ekspertem

Agnieszka Rzeczkowska

lub przeciągnij i upuść załączniki tutaj.

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

User Experience (UX)

Axure - podstawy

Czas trwania:
2 dni
User Experience (UX)Inne szkolenia reskillingowe

Zostań UX Designerem

Czas trwania:
6 dni

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?