Odpowiednie narzędzia Microsoft pozwalają sprzedawać mądrzej i efektywnej. Dzięki rozwiązaniom bazującym na sztucznej inteligencji łatwiej znajdziesz odpowiednich klientów i zbudujesz z nimi relacje. Zyskasz też szczegółowe analizy działań sprzedażowych i pracy handlowców.
Dołącz do naszego webinaru, żeby poznać praktyczne przypadki użycia rozwiązań Microsoft, dzięki którym zwiększysz wydajność działów sprzedaży. Omówimy:
– Microsoft Dynamics 365 Sales
– Customer Insights
– Power Platform
– Power Apps
– Power BI
– AI
Webinar kierowany jest przede wszystkim do managerów biznesu oraz IT odpowiedzialnych za rozwój aplikacji z obszarów CRM i wsparcia sprzedaży. Rozwiązania, które pokażemy, dedykowane są dla dużych organizacji, korporacji i sektora Enterprise.
Zagadnienia, które poruszymy:
Ekosystem Microsoft Dynamics 365. W jaki sposób efektywnie wykorzystać środowisko do pracy z klientem?
Widok klienta 360˚. W jaki sposób uzyskać pełny obraz klienta w czasie rzeczywistym?
Przykłady łączenia i współpracy różnych narzędzi do optymalizacji obsługi klienta (CRM, MS Teams, Outlook).
Mobilny CRM. Sposoby na pracę handlowca w terenie z wykorzystaniem aplikacji mobilnych.
Portal B2B i jego rola w procesie zarządzania relacjami z klientami.
Jak wykorzystać algorytmy sztucznej inteligencji dzięki Microsoft AI?
Dashboardy CRM. Podejmuj właściwe decyzje na podstawie wiarygodnych informacji.
Organizatorem webinaru jest Centrum Kompetencyjne Dynamics 365 działające w ramach Sii Polska, wielokrotnie nagradzanego dostawcy usług IT, inżynieryjnych i BPO, zatrudniającego prawie 5 000 ekspertów. Centrum Kompetencyjne Dynamics 365 wspiera ponad 60 branżowych liderów w obszarze wdrożenia, upgrade'u, utrzymania i rozwoju MS Dynamics 365.
Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami.
Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie
Natalia Dyrektor Centrum Kompetencyjnego
Are you sure you want to leave this page?