Wyślij zapytanie Dołącz do Sii
Wyślij zapytanie Dołącz do Sii
top-image
Wstecz

Ekspansja poza Europę. Dowiedz się więcej o globalnym partnerstwie Sii Polska z ServiceNow 

W czerwcu 2024 roku Sii Polska ogłosiła nowe partnerstwo z ServiceNow w Stanach Zjednoczonych, rozpoczynając swoją strategiczną ekspansję poza Europę. Celem tego działania jest prowadzenie międzynarodowych projektów transformacji cyfrowej za pośrednictwem platformy ServiceNow, aby pomóc firmom zwiększyć ich przewagę konkurencyjną. Szerokie kompetencje i ugruntowana pozycja na rynkach w krajach nordyckich i regionie DACH, Polsce i Wielkiej Brytanii przyczyniły się do rozwoju Sii na globalnych rynkach. Dowiedz się, jak Sii wspiera organizacje w automatyzacji procesów i zwiększaniu produktywności dzięki najbardziej zaawansowanym funkcjom platformy. 

Korzyści dzięki ServiceNow i Sii — automatyzacja przekładająca się na opłacalność 

ServiceNow wyróżnia się zwinnością, opłacalnością i koncentracją na automatyzacji, co czyni ją znakomitym wyborem dla firm dążących do sukcesu na konkurencyjnych rynkach. Dzięki wdrożeniu ServiceNow, organizacje mogą poprawić wydajność działań oraz innowacyjność. Platforma pomaga organizacjom radzić sobie z wyzwaniami dzięki zaawansowanej technologii, w tym generatywnej sztucznej inteligencji, inteligentnym chatbotom i szczegółowej analityce wydajności. Jako zaufany partner, Sii wzmacnia możliwości ServiceNow, wspierając rozwój biznesów na szeroką skalę — zarówno z perspektywy technologicznej, jak i geograficznej. 

— Naszą misją jest wspieranie rozwoju firm poprzez wdrażanie i rozwijanie funkcji ServiceNow w ich ekosystemach, wykorzystując wiedzę naszych wyszkolonych i certyfikowanych specjalistów. Posiadając szerokie portfolio stałych klientów, świadczymy usługi dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników ServiceNow — komentuje Rafał Kwatek, ServiceNow Offering Lead w Sii Polska. — Co więcej, jesteśmy wystarczająco duzi, aby obsługiwać złożone projekty na dużą skalę, a jednocześnie wystarczająco mali, aby oferować spersonalizowaną obsługę skoncentrowaną na kliencie — dodaje. 

Współpraca Sii z ServiceNow daje klientom dostęp do eksperckich kompetencji, najlepszych praktyk i zasobów, które wspierają efektywność i doskonałość działania. 

Jak platforma Now stymuluje transformację cyfrową  

Platforma Now firmy ServiceNow oferuje oparty na chmurze pakiet aplikacji zaprojektowanych z myślą o automatyzacji procesów manualnych, usprawnieniu współpracy i zapewnieniu najwyższej wydajności operacji w różnych obszarach, takich jak zarządzanie usługami IT, świadczenie usług HR, obsługa klienta i bezpieczeństwo. 

— Rozszerzenie współpracy z ServiceNow to istotny krok z perspektywy transformacji cyfrowej naszych klientów. Zależy nam na wykorzystaniu możliwości platformy Now do optymalizacji procesów wewnętrznych, poprawy jakości usług i wspierania wdrażania innowacji w organizacjach. To partnerstwo odzwierciedla nasze zaangażowanie w dostarczanie wysokiej jakości usług klientom na całym świecie — wyjaśnia Rafał Kwatek

Rozszerzenie partnerstwa Sii i ServiceNow na USA  

W czerwcu 2024 roku Sii ogłosiło nowe partnerstwo z ServiceNow w Stanach Zjednoczonych. Współpraca ta gwarantuje wysokiej jakości usługi consultingowe i odsprzedaż licencji ServiceNow w USA. ServiceNow docenił kompetencje Sii, liczbę wdrożeń i zasoby oraz wysoki wskaźnik satysfakcji klienta – 4,5 na 5 na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy. Ocena obejmowała analizę projektów referencyjnych realizowanych na całym świecie. 

Modernizacja platformy dla lidera technologii obrazowania medycznego 

Przykładem jest projekt dla największego na świecie niezależnego dostawcy medycznych lamp rentgenowskich i rozwiązań do przetwarzania obrazu, dla którego specjaliści Sii przeprowadzili kompleksowy przegląd architektury i ulepszenie bazy danych zarządzania konfiguracją (CMDB). Projekt obejmował przegląd architektury platformy, identyfikację obszarów wymagających poprawy, wymianę przestarzałych narzędzi, usprawnienie korzystania z portalu i przeprowadzenie warsztatów edukacyjnych dla pracowników IT. Rezultaty to przede wszystkim większe bezpieczeństwo, bardziej precyzyjna baza CMDB i krótszy czas wprowadzenia produktu na rynek. Ponadto klient otrzymał elastyczne wsparcie w ramach modelu usług zarządzanych. 

Rozwój narzędzi do audytowania dla lidera branży farb z listy Fortune 500 

Podobnie dla amerykańskiej firmy z listy Fortune 500, będącej liderem w branży farb, powłok ochronnych i materiałów specjalistycznych specjaliści Sii opracowali narzędzie do corocznego audytu w zakresie przypisywania użytkowników do grup finansowych i ról. Projekt wymagał skonfigurowania systemu do audytu, dodania funkcji szybkiego cofania dostępu przez menedżerów, opracowania narzędzia do importowania danych z systemów zewnętrznych oraz stworzenia scentralizowanych pulpitów nawigacyjnych do monitorowania. Automatyzacja procesu audytowania znacznie przyspieszyła operacje i zmniejszyła ręczne obciążenie pracą, poprawiając ogólną wydajność i skalowalność. 

Sii Polska na rynku europejskim — wdrożenie ServiceNow dla lidera branży mlecznej w Skandynawii  

Zespół Sii wykorzystał swoje doświadczenie w zakresie ServiceNow, z powodzeniem realizując złożony projekt dla jednej z duńskich kooperatyw mleczarskich – największego producenta produktów mlecznych w Skandynawii, zatrudniającego ponad 20 000 pracowników. Klient mierzył się z poważnymi wyzwaniami dotyczącymi modernizacji procesów w zakresie finansów i zaopatrzenia oraz efektywnego zarządzania zasobami w chmurze Azure przy zachowaniu większej przejrzystości i efektywności kosztowej. 

— Projekt w wyjątkowy sposób łączy obszary Operations i Solutions, a kluczowe znaczenie miała tu koordynacja rozproszonych zespołów z różnych dziedzin w oparciu o metodologię SAFe, przy jednoczesnym zachowaniu konkretnej wizji i celu — podkreśla Karol Garlicki, Solution Architect w Sii Polska. — Choć istnieje wyraźny podział między tymi dwoma obszarami, współdziałają one ze sobą, wzajemnie się uzupełniając. Taka współpraca jest niezbędna przy realizacji projektów na dużą skalę. Nie chodzi tylko o wykonywanie zadań, ale także o dzielenie się wiedzą. Obejmuje ono odpowiedzi na pytania „dlaczego” i „jak” w odniesieniu do procesów biznesowych oraz właściwe identyfikowanie osób odpowiedzialnych za wdrażanie tych rozwiązań z użyciem prostych konfiguracji. Takie podejście zapewnia głębsze zrozumienie i bardziej efektywną realizację celów projektu — wyjaśnia. 

Podejście to doprowadziło do znaczącej transformacji w kilku kluczowych aspektach: 

  • Zmniejszenie liczby zadań wykonywanych manualnie – przejście z zarządzania zgłoszeniami w oparciu o pocztę elektroniczną do cyfrowego przepływu pracy z funkcją audytu w celu poprawy nadzoru w czasie rzeczywistym; 
  • Niestandardowe rozwiązania na platformie Now – wykorzystanie platformy i App Engine Studio do realizacji nietypowych procesów biznesowych, w tym ITIL i ITSM; 
  • Zaawansowane zarządzanie zgłoszeniami e-mail – opracowanie aplikacji do wydajnej obsługi i rozwiązywania zgłoszeń w oparciu o treść wiadomości z innowacyjnymi funkcjami kategoryzacji filtrowania. 

Zespół specjalistów Sii spełnił wymagania klienta, oferując model usług zarządzanych, który umożliwia dostarczanie zmian na platformie i integrację szeregu produktów ServiceNow najwyższej jakości. Wdrożono niezbędne aktualizacje platformy, minimalizując jakikolwiek wpływ na codzienne operacje firmy. 

Jako strategiczny partner ServiceNow, firma Sii dostarczyła klientowi rozwiązania, jednocześnie wyznaczając nowe standardy innowacyjności, które pozwoliły sprostać unikalnym wyzwaniom. Inne istotne aspekty projektu obejmowały: 

  • Transformację operacji HR poprzez przeniesienie ich do ServiceNow Agent Workspace i wprowadzenie kontekstowych wskazówek i wiedzy; 
  • Utworzenie Employee Center dzięki integracji działów IT, HR i zaopatrzenia, co przekłada się na lepsze doświadczenie użytkownika i zwiększoną dostępność poprzez portal typu self-service; 
  • Wdrożenie inteligencji predykcyjnej do kategoryzowania żądań IT i przypisywania ich do odpowiednich grup. 

Aby wytrenować system AI, specjaliści Sii dostarczyli mu dane z dziesiątek tysięcy zgłoszeń. System może teraz automatycznie przypisywać żądania do właściwych grup i jest wyposażony w funkcję manualnej modyfikacji w celu optymalizacji wydajności. 

Innowacyjne podejście przyjęte przez Sii nie tylko poprawiło funkcjonowanie systemu i zmniejszyło potrzebę zaangażowania zespołu IT w konfigurację poszczególnych funkcji, ale także przyspieszyło proces wprowadzenia na rynek, przynosząc klientowi widoczne korzyści. W trakcie projektu Sii Polska wykroczyła poza tradycyjną rolę dostawcy, stając się partnerem i podkreślając swoje zaangażowanie w dostarczanie niestandardowych rozwiązań, które przerastają oczekiwania klientów. 

Perspektywy we współpracy Sii i ServiceNow 

Sii kontynuuje rozszerzanie współpracy z ServiceNow w całej Europie i na świecie, w tym w Austrii, Danii, Szwecji, Niemczech, Polsce, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, a teraz także w Stanach Zjednoczonych. 

— Partnerstwo w Stanach Zjednoczonych jest wyrazem uznania dla naszej obecności na rynku i osiągnięć w obszarze ServiceNow. Wykorzystując platformę Now, ulepszamy usługi, usprawniamy przepływy pracy i zapewniamy klientom wysokiej jakości doświadczenia. Sii i ServiceNow wspólnie pracują nad udoskonalaniem cyfrowych innowacji, reprezentując filozofię „Better Together” — podsumowuje Rafał Kwatek

Odkryj, w jaki sposób usługi Sii w zakresie ServiceNow mogą wesprzeć Twoją cyfrową transformację. Skontaktuj się z naszymi ekspertami, aby omówić możliwości wsparcia dostosowane do Twoich wymagań. 

Może Cię również zainteresować

Pokaż więcej newsów

Bądź na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?