top-image
WSTECZ

Sii Polska rozwija się w obszarze ServiceNow – jeszcze większa elastyczność i szersza oferta

Sii Polska już od kilku lat wspiera swoich klientów oferując im rozwiązania w ramach ServiceNow, jednej z najbardziej innowacyjnych platform do cyfryzacji procesów biznesowych i przepływów pracy. Kolejnym krokiem potwierdzającym silną pozycję Sii w tym obszarze jest uzyskanie statusu partnera Premier ServiceNow. O planach na przyszłość i perspektywach rozwoju tego rozwiązania w Polsce mówi Mariusz Matrejek, Lider Offeringu ServiceNow w Sii.

Co w praktyce oznacza nowy poziom partnerstwa ServiceNow?

Mariusz Matrejek: ServiceNow bardzo poważnie podchodzi do kompetencji swoich partnerów. Uzyskanie poziomu partnerskiego Premier to wynik działań całej firmy, na które składają się wdrożenia i utrzymania np. certyfikatów ISO, ale także indywidualny wysiłek naszych specjalistów włożony w rozwój i formalne potwierdzenie swoich kompetencji. Obecnie nie wystarczy już tylko znajomość technicznej strony platformy, należy także orientować się w konkretnych procesach z obszaru IT, HR, obsługi klienta czy bezpieczeństwa. ServiceNow jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się produktów na rynku IT i nasz zespół świetnie nadąża za tym rozwojem.

Nasi klienci mogą oczekiwać szerszej oferty w zakresie rozwiązań dostarczanych w ramach platformy ServiceNow oraz większej liczby dostępnych ekspertów z doświadczeniem w poszczególnych obszarach. Pracujemy nad rozwojem oferty w zakresie modułów HR, SecOps, czy też rozwiązania Project Portfolio Management. Dzięki temu pomagamy zarówno w prawidłowym doborze rozwiązania, jak i w bezproblemowem i szybkiem wdrożeniu. Rośnie także nasza elastyczność i jesteśmy w stanie pomagać klientom, którzy potrzebują szybkiej odpowiedzi na swoje potrzeby.

Przychodząc do Sii Polska miałeś już spore doświadczenie w obszarze ServiceNow. Jak przełoży się ono na rozwój tego obszaru w firmie?

M.M.: Zarządzaniem procesami zajmuję się od 2005 roku. Były to czasy wejścia do Polski zagranicznych centrów obsługi IT wraz z metodykami typu ITIL. Uczyłem się wtedy podejścia procesowego. Najpierw w ramach poszczególnych działów w firmach, głównie w IT, potem także w procesach angażujących wiele działów w globalnych firmach. Od 2015 roku pracuję z ServiceNow i przyglądam się unikatowemu podejściu tej firmy do digitizacji procesów. Moje doświadczenie wykorzystuję teraz, by stworzyć w Sii jeden z najlepszych zespołów świadczących usługi w zakresie ServiceNow. Mamy świetnych specjalistów z różnorodnym doświadczeniem, a naszym klientom oferujemy dużą elastyczność i wsłuchanie się w ich problemy. Współpracujemy także ściśle z samym ServiceNow, który monitoruje wyzwania w zakresie cyfryzacji, przed którymi stają firmy z całego świata.

Jak wyglądają perspektywy rozwoju ServiceNow w Polsce?

M.M.: ServiceNow to ogromna platforma oferująca digitizację i automatyzację procesów w każdym obszarze działalności firmy. Na przełomie 10 lat firma zdobyła w niektórych obszarach ponad 25% światowego rynku. Moim zdaniem ServiceNow w Polsce dopiero zaczyna swoją karierę, choć w ostatnich latach obserwuję coraz większe zainteresowanie tym rozwiązaniem.

Z czego to wynika?

M.M.: Zawdzięczamy to głównie popularności tego narzędzia w centrach usług wspólnych zagranicznych korporacji. Obserwujemy też rosnącą liczbę firm, które wymieniają archaiczne platformy do zarządzania procesami ITSM. Starsze rozwiązania są nieefektywne kosztowo i mało przyjazne dla użytkowników, którzy często muszą przełączać się między różnie działającymi i wyglądającymi aplikacjami. ServiceNow rozwiązuje ten problem. Stale rośnie również popularność rozwiązań chmurowych, a także platform typu low-code/no-code, do których zalicza się ServiceNow. Sądzę, że Polska będzie znaczącym rynkiem dla tego rozwiązania w nadchodzących latach.

Dowiedz się więcej o naszych usługach z obszaru ServiceNow.

Obejrzyj również nagranie z webinaru Automatyzacja procesów HR z wykorzystaniem ServiceNow.

Może Cię również zainteresować

Pokaż więcej newsów

Bądź na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden dann auf die englische Sprachversion der Website weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?