Centrum Kompetencyjne Salesforce – nowa jednostka organizacyjna w Sii
Salesforce to producent jednego z najbardziej innowacyjnych systemów wsparcia sprzedaży i obsługi klienta. Obok SAP, Microsoft czy Oracle, firma jest największym udziałowcem rynku CRM i wspólnie z nimi wyznacza trendy w tym obszarze – z roku na rok coraz więcej firm, również w Polsce, decyduje się na aplikacje tworzone właśnie na tej platformie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i rynku, Sii utworzyło centrum kompetencyjne Salesforce.
Centra Kompetencyjne Sii to wysoko wyspecjalizowane jednostki organizacyjne wewnątrz firmy, skupiające najlepszych specjalistów dziedzinowych. Dzięki takiej strukturze są oni w stanie łatwiej wymieniać doświadczenia i dzielić się wiedzą zdobytą podczas wielu różnych realizacji, a przez to lepiej odpowiadać na potrzeby i wymagania klientów, oferując najlepsze i sprawdzone rozwiązania.
„Coraz więcej klientów decyduje się na wdrożenie rozwiązań Salesforce w swojej firmie. W Sii mamy wielu certyfikowanych specjalistów, którzy zajmują się tym tematem – zarówno developerów jak i testerów. Do tej pory nie mieliśmy jednak jednostki organizacyjnej dedykowanej temu systemowi. Postanowiliśmy to zmienić i scentralizować działania związane z Salesforce, między innymi po to, aby zwiększyć efektywność wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy specjalistami i móc lepiej odpowiadać na zapotrzebowanie rynku w tym dynamicznie rozwijającym się obszarze” – mówi Mirosław Rozpara, Manager Centrum Kompetencyjnego Salesforce
Zespół Salesforce Sii służy wsparciem przy standardowych wdrożeniach, jak również przy złożonych projektach, wymagających wprowadzenia daleko idących zmian oraz integracji różnych systemów. W najbliższym czasie Sii planuje powiększenie zespołu specjalistów Salesforce a także poszerzenie portfolio klientów w kraju i za granicą. Firma finalizuje również proces zawiązywania oficjalnego partnerstwa z Salesforce.
Więcej informacji na temat oferty Sii w dziedzinie Salesforce można znaleźć na stronie Sii Salesforce.