Salesforce

Chcesz dobrze koordynować relacje ze swoimi klientami na każdej płaszczyźnie?
Wypróbuj Salesforce.

Blog Salesforce

Sprawdź najnowsze informacje o Salesforce na naszym blogu.

Centrum Kompetencyjne Salesforce oferuje kompleksowy pakiet usług dla platformy SFDC w zakresie jej implementacji, testowania, dostosowania do indywidualnych potrzeb klienta, integracji z istniejącymi systemami klienckimi oraz późniejszego utrzymania (na zasadzie managed services).

 

Nasz zespół to doświadczeni, certyfikowani specjaliści, posiadający kompetencje m.in. w obszarze analizy biznesowej, projektowania rozwiązań, implementacji oraz zarządzania projektami. Z pasją tworzymy rozwiązania informatyczne i trafnie identyfikujemy potrzeby biznesowe, o czym przekonało się już wielu zadowolonych klientów. Współpracując z Sii możesz liczyć na obsługę na najwyższym poziomie.

Skontaktuj się z nami i przedstaw nam swoje potrzeby.

Nasze usługi
Indywidualizacja funkcjonalności

Salesforce posiada wiele atrakcyjnych funkcjonalności w wersji podstawowej. Jeżeli jednak nie są one dostosowane do prowadzonej przez Ciebie działalności lub też Twoje potrzeby biznesowe wykraczają poza standardowe funkcje systemu, stworzymy dedykowane rozszerzenia, dopasowane do Twoich oczekiwań.

Integracje

Chcesz połączyć istniejące systemy w Twojej organizacji poprzez SFDC? Integracja platformy Salesforce z innymi Twoimi systemami, import baz danych do SFDC, czy też eksport wyników z Salesforce nie stanowią dla nas problemu.

Testowanie

Wdrażasz Salesforce w swojej organizacji i chcesz mieć pewność, że Twój nowy system funkcjonuje poprawnie na każdym etapie rozwoju? Testami manualnymi, jak i zautomatyzowanymi zajmą się osoby doskonale znające środowisko SFDC – specjaliści Sii z Centrum Kompetencyjnego Salesforce.

Konsultacje

Masz już Salesforce, ale chcesz zoptymalizować system tak, aby był idealnie dostosowany do Twoich potrzeb biznesowych? Potrzebujesz tymczasowego wsparcia? Nasi certyfikowani specjaliści są do Twojej dyspozycji. Praca może odbywać się on-site (w siedzibie Twojej organizacji), lub off-site – w jednym z naszych Delivery Centers. Ty decydujesz o dogodnym dla Ciebie modelu realizacji usługi.

Mocne strony Sii

  1. Ponad 30-osobowy doświadczony zespół Salesforce (certyfikowani developerzy, architekci i testerzy), oferujący autorskie rozwiązania dopasowane do potrzeb klientów.
  2. Specjaliści Salesforce dostępni w 8 największych ośrodkach w Polsce, blisko klienta, również w modelu 24/7/365.
  3. Ekspertyza m.in. w zakresie Service Cloud, Community Cloud, Analytics Cloud, Wave, Heroku i Lightning.
  4. Kompleksowe rozwiązania od koncepcji po wdrożenie i integrację – skalowalne rozwiązania dostosowane do specyficznych potrzeb danej organizacji.
  5. Ponad 11-letnie doświadczenie w realizacji międzynarodowych projektów dla klientów z Europy oraz Stanów Zjednoczonych.
sf logo

Salesforce to jeden z globalnych liderów w dziedzinie zarządzania relacjami z klientami. Obok rozwiązań Microsoft, SAP, Oracle oraz IBM, posiada znaczny udział na międzynarodowym rynku CRM. Z Salesforce korzystają wiodący przedstawiciele wielu sektorów gospodarki na całym świecie.

Rozwiązania systemu Salesforce umożliwiają zebranie wszystkich informacji o odbiorcach w jednym miejscu, na jednej zintegrowanej platformie. SFDC daje możliwość rozwoju biznesu z uwzględnieniem potrzeb klienta na każdym etapie: od marketingu po sprzedaż, od obsługi klienta po analitykę biznesową.

Dlaczego Salesforce
Nowe trendy w CRM

Nowe trendy w CRM

Bez dodatkowego sprzętu, bez dedykowanego oprogramowania

Bez dodatkowego sprzętu, bez dedykowanego oprogramowania

Łatwość personalizacji

Łatwość personalizacji

Siedem chmur

Siedem chmur

Częste aktualizacje

Częste aktualizacje

Uniwersalność

Uniwersalność

Mocne strony Sii

  1. Ponad 30-osobowy doświadczony zespół Salesforce (certyfikowani developerzy, architekci i testerzy), oferujący autorskie rozwiązania dopasowane do potrzeb klientów.
  2. Specjaliści Salesforce dostępni w 8 największych ośrodkach w Polsce, blisko klienta, również w modelu 24/7/365.
  3. Ekspertyza m.in. w zakresie Service Cloud, Community Cloud, Analytics Cloud, Wave, Heroku i Lightning.
  4. Kompleksowe rozwiązania od koncepcji po wdrożenie i integrację – skalowalne rozwiązania dostosowane do specyficznych potrzeb danej organizacji.
  5. Ponad 11-letnie doświadczenie w realizacji międzynarodowych projektów dla klientów z Europy oraz Stanów Zjednoczonych.

Nasze publikacje

Salesforce Console – aplikacja wspierająca zarządzanie relacjami z klientami

LIPIEC 18, 2017

Salesforce to platforma CRM działająca w chmurze, która charakteryzuje się zarówno szerokim wachlarzem możliwości spersonalizowania sposobu działania do konkretnych potrzeb klienta jak i gamą standardowych produktów i funkcjonalności dostarczanych out-of-the-box.

Chmury Salesforce

PAŹDZIERNIK 27, 2016

Salesforce to nie tylko najpopularniejszy na świecie CRM – w rzeczywistości jest to platforma aplikacji out-of-the-box, zwanych chmurami.

Dlaczego właśnie Salesforce?

SIERPIEŃ 3, 2016

Co sprawia, że Salesforce zyskuje coraz więcej klientów? Oto 7 głównych zalet platformy w chmurze

Salesforce – siła sprzedaży

CZERWIEC 9, 2016

Salesforce to platforma, będąca jeszcze niszą w Polsce, a która zdobywa coraz większą popularność wśród zagranicznych koncernów.

Kontakt

Contact Person

Mirosław Rozpara Service Delivery Director
Salesforce

Zainteresowała Cię nasza oferta? Potrzebujesz więcej informacji o rozwiązaniu Salesforce? Chcesz dowiedzieć się więcej na temat możliwości personalizacji, integracji systemów, testowania z wykorzystaniem SFDC? Skontaktuj się z nami! Nasz ekspert udzieli odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania, pomoże w doborze najlepszej dla Ciebie oferty!
Zapraszamy do kontaktu!
Dodaj załącznik
Akceptowane formaty: .doc, docx, .pdf. Maksymalny rozmiar pliku: 5 MB

Wyślij wiadomość

KONTAKT

Wyślij wiadomość