Kampania Unstoppable Sii otrzymała wyróżnienie w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards 2022
Poznaliśmy laureatów prestiżowego konkursu Employer Branding Excellence Awards 2022 organizowanego przez HRM Institute. Sii Polska otrzymała wyróżnienie w kategorii „Kampania Offline”.
Konkurs Employer Branding Excellence Awards to jeden z największych i najbardziej prestiżowych, branżowych konkursów employer brandingowych w Polsce. Wydarzenie ma na celu wyłonienie pracodawców, którzy budują swoją markę w sposób kreatywny, zgodnie ze znajomością najnowszych trendów, nowych technologii i oczekiwań kandydatów.
W tegorocznej edycji Sii Polska została wyróżniona po raz pierwszy. Jury konkursowe złożone z ekspertów z zakresu employer brandingu oraz dziedzin powiązanych z kategoriami konkursowymi doceniło zeszłoroczną kampanię „Unstoppable for 15 years” w kategorii „Kampania Offline”.
– Misją Sii jest promowanie pracowników, co dla nas – w Marketingu – ma szczególne znaczenie. Wynieśliśmy na murale nasze koleżanki i kolegów, aby pokazać, jak bardzo są dla nas ważni, uznając przy tym ich ogromny wkład w rozwój firmy. Ponadto jesteśmy dumni, że udało się nam połączyć dwa ważne aspekty. W największej kampanii antysmogowej w Polsce przedstawiliśmy prawdziwych bohaterów Sii, czyli wizerunek inżynierek i inżynierów – mówi Anna Bednarz-Jaskot, CMO w Sii Polska.
Kampania globalna „Unstoppable for 15 years” miała szeroko zakrojone działania. Wsparta w obszarze online i komunikacji wewnętrznej, skupiła się głównie na działaniach outdoorowych, w których szczególną rolę odegrały ekologiczne murale antysmogowe namalowane na ścianach budynków w 5 lokalizacjach: w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Rzeszowie i Krakowie. Była to największa antysmogowa kampania muralowa w Polsce.
Lokalizacja murali nie została wybrana przypadkowo – murale zostały umieszczone najbliżej oddziałów Sii, aby pracownicy każdego dnia w drodze do pracy czuli, że są doceniani. Kampania była im na tyle bliska, że w cały proces zaangażowało się wielu Power People. Na początku pracownicy wzięli udział w dedykowanych sesjach zdjęciowych, dzięki czemu w materiałach graficznych wykorzystano wyłącznie wizerunki prawdziwych pracowników – codziennych bohaterów Sii. Ponadto chętni mogli zaangażować się w malowanie wizerunku swoich kolegów oraz koleżanek i wykonać ostatnie pociągnięcia pędzlem. Na koniec pracownicy wzięli udział w oficjalnym odsłonięciu murali.
Jeśli chcesz zostać naszym bohaterem – aplikuj i dołącz do nas!