top-image
WSTECZ

Ponad 80 ekspertów i różnorodne projekty – zobacz, jak wygląda praca w Centrum Kompetencyjnym Salesforce Sii Polska

Centrum Kompetencyjne Salesforce to jedna z kilkunastu wyspecjalizowanych jednostek Sii Polska, certyfikowanego partnera Salesforce. Skupia się ona na tworzeniu inteligentnych, wielokanałowych rozwiązań, zwiększających zaangażowanie klientów, a także na usługach doradczych i prowadzeniu szkoleń. W jej ramach zatrudnionych jest ponad 80 ekspertów Salesforce. Dowiedz się, jak wygląda ich praca, jakie projekty realizują, jakie możliwości rozwoju w Sii czekają na specjalistów z tego obszaru i jakich profili aktualnie poszukujemy.

Autonomiczne zespoły i fascynujące projekty realizowane dla światowych liderów

Sii Polska od ponad 10 lat z powodzeniem rozwija swoją działalność w obszarze Salesforce. Przez ten czas udało  się nam stworzyć doświadczony zespół ponad 80 ekspertów o zróżnicowanych kompetencjach, na który składają się m.in. programiści, konsultanci, analitycy biznesowi, administratorzy i testerzy.

– Jako partner Salesforce i ekspert w tym obszarze, naszym celem jest prowadzenie projektów wdrożeniowych, za które jesteśmy w stanie przejąć pełną odpowiedzialność, odciążając przy tym klienta, który zwiększa tym samym wydajność swoich własnych zasobów – mówi Katarzyna Orzelska, Resource Manager w Centrum Kompetencyjnym Salesforce w Sii Polska. – W tym roku udało nam się stworzyć takie zespoły zajmujące się m.in. tworzeniem zaawansowanego sklepu internetowego dla klientów B2B, czy platformy streamingowej, opartej o Service Cloud – dodaje.

Dzięki rozbudowanej ofercie Sii, m.in. z zakresu doradztwa strategicznego, wdrożeń, rozwoju aplikacji, szkoleń oraz zaawansowanego wsparcia i usług IT, jednostka skupiająca zintegrowany zespół ekspertów Salesforce, realizuje projekty dla wiodących firm takich jak chociażby Roche, KNAUF, Quad Graphics Europe, czy Aker BioMarine, opracowując dla tej ostatniej innowacje służące m.in. niezwykle istotnej kwestii – poprawie stanu zdrowia planety:

Możliwości rozwoju dopasowane do zainteresowań

Centrum Kompetencyjne Salesforce tworzy bardzo przyjazne warunki dla osób, które poszukują wyzwań i chcą się rozwijać, próbując swoich sił w dodatkowych projektach. Dzięki realizacji wdrożeń, mając wpływ na skład zespołu, managerowie mają możliwość angażowania pracowników do projektów, które w jak największym stopniu odpowiadają ich zainteresowaniom. – Dzięki dużej liczbie projektów miałem okazję pracować w wielu różnych środowiskach. M.in. byłem członkiem zespołu liczącego ponad 20 osób dla klienta z branży farmaceutycznej – mówi Aleksander Cieśliński, Salesforce Developer w Sii Polska, jeden z inżynierów, który skorzystał z takiej szansy. Ciągłe wyzwania, brak stagnacji i kontrolowana ścieżka rozwoju to nie utarte frazesy, a fakt, który potwierdzają historie tutejszych specjalistów. –  Pełniłem również obowiązki jedynego programisty w firmie składającej się głównie z konsultantów Salesforce, gdzie byłem odpowiedzialny za liczne integracje i budowanie rozwiązań dopasowanych do wymagań klienta. Dzięki samodzielnej współpracy z klientem w krótkim czasie zdobyłem doświadczenie, które trudno nabyć w większym zespole. To jeden z najbardziej cenionych przeze mnie aspektów mojej pracy w Sii – swoboda wyboru. Pomimo współpracy z wieloma klientami, nigdy nie byłem ograniczony co do miejsca wykonywania moich obowiązków. Dzięki temu mogę połączyć podróżowanie i ciągle rozwijać swoje umiejętności, współpracując z nowymi klientami – dodaje.

– Chcemy podobne możliwości zaoferować specjalistom, którzy szukają swojego miejsca na rynku pracy – mówi Katarzyna Orzelska. – Czasem rozmawiam z kandydatami, którzy są zadowoleni ze swojej pracy, natomiast ich firmy nie wychodzą naprzeciw ich oczekiwaniom i nie dają im możliwości rozwoju kompetencji w nieco innym zakresie, niż jest to możliwe w ich „głównym” projekcie. Jesteśmy otwarci na podjęcie współpracy z takimi osobami również w niepełnym wymiarze godzinowym. Jesteśmy w stanie być tak elastyczni m.in. dzięki temu, że jedną z dostępnych form współpracy z Sii są kontrakty B2B, więc zachęcam do skorzystania z tej naprawdę atrakcyjnej opcji, która stawia przed specjalistami Salesforce całkiem nowe możliwości i perspektywy rozwoju. Specjalizujemy się w projektach opartych m.in. o Sales i Service Cloud, rozwijamy się w kierunku Field Service, CPQ czy Marketing Cloud. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie – dodaje.

Wsparcie w certyfikacji i rozwoju ścieżek kariery Salesforce

W ramach własnego ekosystemu Salesforce udostępnia wiele materiałów do nauki i oferuje platformy szkoleniowe pomagające w zdobyciu licznych certyfikatów, które zwiększają atrakcyjność specjalistów Salesforce na rynku. W Sii Polska certyfikaty te są finansowane wszystkim pracownikom, bez względu na formę współpracy i staż zatrudnienia, wspierając ich w rozwoju w ramach określonych ścieżek kariery, m.in. architekta, developera, konsultanta i administratora.

– Tylko w tym roku nasi eksperci uzyskali 30 certyfikatów, m.in. Sharing and Visibility Designer, Data Architecture and Management Designer, Application Architect, Platform Developer I i II, czy Marketing Cloud Email Specialist. W sumie mamy ich ponad 100! – mówi Katarzyna Orzelska.

Jednym z inżynierów, który skorzystał z tej możliwości jest Adrian Durlak, Salesforce Developer w Sii Polska: – Sii stwarza idealne warunki do rozwoju. Możliwość wymiany doświadczeń z innymi osobami z działu i oferowany przez Sii elastyczny system finansowania pomogły mi zdobyć aż 6 certyfikatów i zdobyć tytuł Salesforce Certified Application Architect, a to wszystko tylko w ciągu ostatniego półrocza – mówi Adrian Durlak.

Członkowie zespołu Centrum Kompetencyjnego Salesforce mogą również próbować swoich sił w zupełnie nowych dla siebie ścieżkach, nabywając umiejętności pod okiem bardziej doświadczonych koleżanek i kolegów. – W marcu tego roku dołączył do nas Administrator, który chciał sprawdzić się w roli Konsultanta – mówi Katarzyna Orzelska. – Od niedawna przy wsparciu naszych ekspertów z tego obszaru, zdobywa doświadczenie w tym kierunku m.in. z powodzeniem przygotowując demo dla klientów. Takich historii jest więcej. Chciałabym, by inspirowały one tych, którzy być może obawiają się zmian. Branża IT rozwija się niezwykle dynamicznie, więc warto skorzystać z ogromnych możliwości, jakie daje – dodaje.

W tej chwili poszukujemy m.in. Salesforce Developerów, Konsultantów, Administratorów i Devopsów.  Sprawdź wszystkie aktualne oferty pracy dla specjalistów Salesforce i dołącz do naszego zespołu.

Może Cię również zainteresować

Pokaż więcej newsów

Bądź na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden dann auf die englische Sprachversion der Website weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?