Rozwiń swój biznes dzięki rozwiązaniom obsługi klienta opartym o sztuczną inteligencję – sprawdź, jak możesz skorzystać z partnerstwa Sii Polska i Genesys
Sii Polska została partnerem firmy Genesys – światowego lidera w dziedzinie koordynacji customer experience w chmurze. Współpraca jest ważnym krokiem w budowaniu nowego obszaru kompetencji Sii w ramach Contact Center. Dzięki wiedzy, doświadczeniu i możliwościom wiodącego na rynku rozwiązania, Sii będzie mogło oferować swoim klientom zupełnie nową jakość obsługi klienta opartą na nowoczesnych rozwiązaniach komunikacji cyfrowej, botach i sztucznej inteligencji.
Nowy obszar komptencji
Nowo pozyskany obszar kompetencji – Contact Center – doskonale uzupełnia ofertę one-stop shop Sii. Posiadając kompetencje z zakresu ERP, CRM i Contact Center, jesteśmy obecnie w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie technologiczne we wszystkich obszarach – począwszy od operacyjnego ERP, poprzez wsparcie sprzedaży w CRM, a skończywszy na wsparciu komunikacji w Contact Center.
– Dostarczamy już rozwiązania CRM, ERP i e-commerce i dodanie Contact Center do tych kompetencji było naturalnym krokiem w rozwoju naszej oferty. Z nowych usług proponowanych w ramach Contact Centre mogą skorzystać liczne firmy z sektorów już wspieranych przez Sii takich jak Retail, Healthcare, Financial Services czy Banking & Insurance. Nasze kompetencje w tym obszarze zdecydowaliśmy się oprzeć na współpracy z Genesys, uznanym na całym świecie dostawcą rozwiązań Contact Center – mówi Paweł Magnuszewski, Business Development Manager w Sii Polska.
W 2021 r. firma Genesys została uznana za lidera usług Contact Centre w raporcie Gartner Magic Quadrant. Każdego roku firma wspiera ponad 70 miliardów przypadków customer experience w ponad 100 krajach. Osiągnięcie takiego wyniku było możliwe dzięki zaufaniu 7 000 firm na całym świecie.
Najlepsze narzędzie w branży
Genesys Cloud umożliwia obsługę klienta w dowolnym kanale komunikacji, pozwalając ujednolicać połączenia głosowe, wiadomości e-mail, czaty, wiadomości tekstowe i SMS w jedną spójną interakcję.
– Do najważniejszych zalet rozwiązania można zaliczyć jego niezawodność, elastyczność i bezpieczeństwo systemu zaprojektowanego w oparciu o rozwiązanie Amazon Web Services działające w modelach SaaS i technologii mikroserwisów. Genesys Cloud daje firmom dostęp do nowoczesnych, cyfrowych rozwiązań komunikacyjnych takich jak boty czy wykorzystanie sztucznej inteligencji, zapewniając możliwość wykreowania efektywnego i unikalnego doświadczenie klienta – mówi Artur Walendzik, Architekt Rozwiązań w Sii Polska.
Dzięki zaawansowanej technologii Genesys Cloud umożliwia swoim użytkownikom:
- Analizę przyczyn odejść klientów i możliwość przeciwdziałania temu trendowi. Genesys wykorzystuje zaawansowane narzędzia monitorowania zachowań klientów (zaangażowanie predykcyjne) i analizę danych dostarczanych w czasie rzeczywistym, aby szybko, dokładnie i skutecznie reagować w przypadku utraty klienta.
- Wzmocnienie cyfrowego wsparcia klientów poprzez spersonalizowaną obsługę wykorzystującą wszystkie dostępne kanały cyfrowe i najpopularniejsze komunikatory takie jak WhatsApp, Messenger itp.
- Przeniesienie działań self-service na wyższy poziom dzięki wykorzystaniu technologii opartej na sztucznej inteligencji takiej jak ChatBoty i VoiceBoty. AI zapewnia pełne zrozumienie kontekstu każdej interakcji, umożliwia szybkie przewidywanie dzięki danym historycznym i stanowi dodatkowe wsparcie konsultanta podczas rozmów z klientem.
- Skrócenie czasu i kosztów wdrożenia dzięki narzędziom automatyzującym i gotowym scenariuszom obsługi klienta przygotowanym przez inżynierów Genesys i Sii w oparciu o wieloletnie doświadczenie w tworzeniu rozwiązań customer experience.
- Agregacja danych ze wszystkich systemów w jednej spójnej aplikacji z przyjaznym dla użytkownika interfejsem.
- Wsparcie pracowników dzięki aplikacji do pracy zdalnej ułatwiającej współpracę z innymi członkami zespołu.
Siła modelu one-stop-shop
Dynamiczny rozwój rynku, dostęp do nowych kanałów sprzedaży i komunikacji stwarzają konieczność posiadania narzędzi pozwalających na łatwą obsługę całego procesu zarządzania relacjami z klientem.
– Zapewniając integrację systemów CRM czy e-commerce, takich jak Salesforce, Dynamics 365, SAP czy Magento z rozwiązaniami Contact Center, możemy jeszcze lepiej i wszechstronniej wspierać klientów. Nasza znajomość całego procesu sprzedaży i obsługi klienta czyni z nas kompetentnego partnera, który potrafi nie tylko zaproponować najlepsze rozwiązania, ale także sprawić, by dobrze ze sobą współpracowały – podsumowuje Paweł Magnuszewski.
Aby dowiedzieć się więcej o naszych rozwiązaniach Contact Center, odwiedź naszą dedykowaną stronę internetową.