top-image
    WSTECZ

    WYWIAD Z KLIENTEM – MARTYN OSWIN – DYREKTOR DS. ROZWOJU IT W DFC

    Wywiad z Panem Martynem Oswinem, Dyrektorem ds. Rozwoju IT w DFC UK będącej wiodącym, międzynarodowym dostawcą usług finansowych dla klientów (NYSE: DFC). W ciągu ostatnich 2 lat tworzyliśmy aplikacje internetowe dotyczące kluczowych procesów finansowych DFC.

    Sii: Które obszary działalności DFC są obsługiwane przez Sii?

    Martyn Oswin: Obecnie te związane z ofertą pożyczek krótkoterminowych online, a także funkcjami back-office, które wspierają udzielanie pożyczek online.

    Sii: Jak opisałby Pan naszą współpracę?

    MO: Myślę, że współpraca między tymi dwoma zespołami jest całkiem dobra. Spotykam się regularnie z Pana współpracownikami z Sii. Co dwa tygodnie odbywamy rozmowę telefoniczną. Moi współpracownicy odbywają codzienne spotkania przy pomocy wideokonferencji, które nazywamy codziennymi zbiórkami. Współpraca między naszymi zespołami jest bardzo dobra.

    Sii: Czy cokolwiek zaskoczyło Pana we współpracy z Sii?

    MO: Najbardziej zaskoczyło mnie to, że wartości wyznawane przez nasze firmy są bardzo podobne. W DFC mamy to samo nastawienie. Pełne pasji, innowacyjności, szacunku, uczciwości, nastawienie na obsługę i pracę zespołową. Tak więc z punktu widzenia wartości, klient znajduje się w centrum wszystkich działań obu firm. Byłem bardzo zaskoczony, że obie organizacje wyznają wręcz identyczne wartości.

    Sii: Jakie korzyści Pana firma czerpie ze współpracy z Sii?

    MO: Myślę, że jedną z najważniejszych rzeczy, które naprawdę doceniam, jest fakt, że Sii bardzo elastycznie reaguje na nasze potrzeby. Mogę być bardzo wymagającym partnerem biznesowym, a jeśli pilnie wymagam poprawy wyników, Sii bardzo szybko jest w stanie zaspokoić tę potrzebę. Jeszcze nigdy się nie zawiodłem. To mnie cieszy.

    Sii: Jakie Pana zdaniem są charakterystyczne cechy specjalistów IT w Polsce?

    MO: Wcześniej współpracowałem z polskimi specjalistami i ich duże umiejętności techniczne nie były dla mnie niespodzianką. Zaskoczeniem był wysoki poziom znajomości języka angielskiego pracowników Sii, a w niektórych przypadkach ich angielski wydaje się lepszy niż mój własny, co było dość zawstydzające. Kolejnym kluczowym wyróżnikiem jest entuzjazm ludzi w biurze, którzy naprawdę chcą wykonywać wysokiej jakości, efektywną kosztowo i czasowo pracę, a nie po prostu zrealizować ją na czas. Chcą coś zmienić, usprawnić proces. Tak więc podczas krótkiego pobytu w Polsce kilka osób przychodziło do mojego biura z zaleceniami na temat tego, w jaki sposób można rzeczywiście poprawić proces, poprawić nasz produkt i ogólnie wprowadzić usprawnienia pracy w biurze. Było to bardzo pouczające i przyjemne doświadczenie.

    Sii: Jakie czynniki wpływają na decyzję dotyczącą zawarcia długoterminowej relacji z partnerem biznesowym?

    MO: Muszę dostarczyć moim partnerom biznesowym opłacalną usługę. Oczywiście muszę oferować wysokiej jakości rozwiązanie, dostarczyć je na czas bardzo wymagającym partnerom biznesowym, a przy tym muszę zapewnić wydajną pracę oprogramowania tak szybko jak to możliwe. Szukam partnera biznesowego, który mi to umożliwi, który pozwoli mi osiągnąć poprawę w celu zaspokojenia istniejących potrzeb. Gdy trzeba zwolnić tempo pracy, mój partner musi być bardzo wrażliwy na potrzeby mojej firmy. I najlepiej musi je po prostu stale rozumieć tak samo, jak ja.

    Doceniamy i cieszymy się z takiej relacji. Mamy nadzieję, że przed nami jeszcze wiele wspólnych wyzwań. Serdecznie dziękujemy za rozmowę.

    Może Cię również zainteresować

    Pokaż więcej newsów

    Bądź na bieżąco

    Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.

    ZATWIERDŹ

    This content is available only in one language version.
    You will be redirected to home page.

    Are you sure you want to leave this page?

    Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
    Sie werden dann auf die englische Sprachversion der Website weitergeleitet.

    Möchten Sie fortsetzen?