Klient
Globalny leader branży biofarmaceutycznej obecny na rynku od ponad 30 lat. Koncern zatrudnia ponad 82 tysiące pracowników na całym świecie, dostarczając swoje produkty do 100 krajów.
Wyzwanie
Klient używał rozwiązań samoobsługowych typu low-code, co spowodowało niekontrolowany wzrost liczby integracji i zależności na platformie opartej na SnapLogic. W związku z intensywnym rozwojem biznesu koszty jej utrzymania znacząco się zwiększyły, dlatego firma potrzebowała skutecznego rozwiązania do optymalizacji i organizacji infrastruktury danych.
Co zrobiliśmy
Aby uporządkować infrastrukturę rozwiązania, nasi eksperci wdrożyli i skonfigurowali autorskie narzędzie analityczne Sii. Rozwiązanie pozwala na szczegółową analizę złożonych platform integracyjnych opartych o różne technologie, w tym SnapLogic.
W wyniku wdrożenia narzędzia klient otrzymał:
- szczegółowe grafy ilustrujące zależności pomiędzy integracjami,
- dedykowane raporty na temat jakości integracji, możliwości ich ponownego wykorzystania oraz wykrytych podobieństw,
- informacje o przyczynach powstawania złożonych integracji, wpływie potencjalnych zmian, różnicach między środowiskami, szczegółach instalacji, udziale systemów w poszczególnych integracjach,
- dane dotyczące różnych poziomów – od powiązań między systemami i relacji między komponentami, aż po pojedyncze fragmenty kodu.
Po wdrożeniu specjaliści Sii zapewnili transfer wiedzy, przeprowadzając indywidualne szkolenia dla pracowników klienta, pokazujące efektywne wykorzystanie narzędzia.
Korzyści dla klienta
- Skrócenie czasu potrzebnego na analizę platformy z kilku dni do kilku minut
- Obniżenie kosztów utrzymania dzięki ustrukturyzowaniu integracji i uporządkowaniu zależności
- Możliwość uzyskania pełnego obrazu infrastruktury i stworzenia centralnej bazy wiedzy
- Stworzenie podstaw do wprowadzania dalszych usprawnień w działaniu platformy