Klient
mBank (wcześniej BRE BANK) jest trzecim pod względem wielkości bankiem w Polsce. Działa na rynku korporacyjnym oraz detalicznym.
Wyzwanie
Klient potrzebował wsparcia w weryfikacji założeń nowo wdrażanego programu ukierunkowanego na zapewnienie jakości oprogramowania. Zlecona usługa miała na celu weryfikację aktualnie stosowanych procesów testowych i przedstawienie uwag do strategii testowej klienta.
Co zrobiliśmy
Dostarczyliśmy testową usługę konsultingową, w ramach której:
- Przeanalizowaliśmy założenia programu Quality First
- Przeanalizowaliśmy strategię testów oraz procesów klienta pod kątem najlepszych praktyk
- Przygotowaliśmy we współpracy z klientem nowy proces SDLC oraz strategię testów
- Wdrożyliśmy nowe procesy w 5 zespołach
Korzyści dla klienta
- Uzyskanie dogłębnego wglądu w program Quality First, proces dostarczania oprogramowania, SDLC i strategię testów
- Zwiększenie efektywności cyklu życia oprogramowania
- Usprawnienie działań poprzez zainicjowanie planu wdrożenia roadmapy zmian procesu