Klient
Niemiecka międzynarodowa sieć detaliczna licząca ponad 11 000 sklepów w Europie i Stanach Zjednoczonych. Firma jest piątym co do wielkości detalistą na świecie ze sprzedażą na poziomie 104,3 miliarda euro.
Wyzwanie
Klientowi zależało na usprawnieniu procesu automatyzacji testów, aby szybciej opracowywać nowe funkcjonalności i poprawiać ich jakość. Głównym celem było zmniejszenie ewentualnego długu technologicznego w testowaniu regresji oprogramowania.
Co zrobiliśmy
- Przeprowadziliśmy szczegółową analizę automatyzacji testów i zweryfikowaliśmy aktuany status automatyzacji
- Pomogliśmy w przygotowaniu strategii automatyzacji testów
- Zaproponowaliśmy rozwiązanie zmniejszające dług technologiczny i doradziliśmy w kwestii zakresu automatyzacji testów
- Przygotowaliśmy szczegółowy dokument podsumowujący wyniki z rekomendacjami i estymacjami
Korzyści dla klienta
- Zdefiniowane i wymienione osiągalne cele automatyzacji testów
- Rekomendacja ulepszeń, w tym wykorzystanie BDD, wdrożenie podejścia Test Diamond, automatyzacja backendu (API) i dodanie dynamicznych raportów
- Zapewnienie architektury automatyzacji testów i zalecanego zestawu narzędzi
- Stworzenie estymacji związanych z automatyzacją testów, w tym oszacowanie liczby testów backendu i frontendu oraz czasu potrzebnego na dostarczenie usługi w oparciu o wielkość zespołu
- Przedstawienie listy dodatkowych ustaleń dotyczących testowania wydajności i monitorowania aplikacji