Klient
Firma, której zadaniem jest dostarczanie technologii związanych z bezpiecznymi transakcjami elektronicznymi. Jej obszar specjalizacji obejmuje produkcję terminali płatniczych, jak również pełne oprogramowanie do obsługi płatności.
Wyzwanie
Klient zgłaszał problemy z dotychczasowym rozwiązaniem CRM, które polegały na słabej skalowalności rozwiązania oraz fakt, że stary CRM generował dużą ilość awarii, które były zgłaszane niemal codziennie. Ponadto klientowi zależało na:
- Kontynuacja wsparcia dla użytkowników końcowych
- Dostarczenie nowych funkcji do stacka aplikacji
- Wdrożenie stacka aplikacji w nowych regionach
Co zrobiliśmy
- Przeprowadziliśmy migrację serwerów do Microsoft Azure oraz jednoczesnie zapewnilismy stałe wsparcie dla użytkowników końcowych w trakcie procesu
- Przeprowadzilismy refactoryzacji kodu i przejście z Javy na .NET
- Skonfigurowalismy Microsoft Azure Monitor monitorowania rozwiązania
Efekty
- Migracja do chmury Microsoft Azure rozwiązała problem awarii i skalowalności za jednym razem
- Skrócone zostały czasy przestojów w przypadku wystąpienia incydentów
- Stabilne i spójne środowiska produkcyjne, testowe i UAT zwiększają stabilność usług klienta
- Rozwiązanie, które jest w stanie monitorować pojedyncze funkcje każdego interfejsu, umozliwia naprawię problem zanim przyjdzie zgłoszenie od klienta
- W przyszłości podczas wdrażania nowego CRM proces zmiany będzie znacznie łatwiejszy do wykonania