Klient
Firma obsługuje procesy logistyczne dla organizacji na całym świecie, z różnych branż, od najprostszych, po najbardziej złożone. Przy obrocie równym 28 miliardów dolarów i z 20 milionami przesyłek rocznie, dostarcza największą na świecie platformę logistyczną.
Wyzwanie
Klient szukał partnera, który zapewni wsparcie IT zarówno dla przedsięwzięć lokalnych, jak i globalnych, w tym wsparcie on-site, wsparcie globalnie wykorzystywanych aplikacji i administracji sieci w ramach projektu Managed Capacity.
Co zrobiliśmy
- Do biur w Warszawie i Wrocławiu dostarczyliśmy zespół L2 Field Support pracujący w trybie 8/5.
- Dostarczyliśmy zespół Application Support obsługujący incydenty oraz administrujący siecią.
- Dostarczyliśmy inżynierów backfill oraz i zapewniliśmy dyżury w celu zaadresowania nieobecności i tymczasowych szczytów pracochłonności.
- Przeprowadziliśmy projekt relokacji biura we Wrocławiu – stanowiska pracy i aktywna infrastruktura.
Korzyści dla klienta
- Kompleksowe wsparcie on-site z zapewnieniem dedykowanych zespołów L2
- Zapewnienie globalnego wsparcia aplikacji i administrowania siecią w bardzo krótkim czasie
- Możliwość natychmiastowej skalowalności usługi w celu dostarczenia projektów zgłaszanych ad hoc
- Optymalizacja kosztów dzięki wdrożonemu elastycznemu modelowi wyceny T&M