Klient
Międzynarodowa firma elektroniczna. Obsługując globalną produkcję, składa się z czterech jednostek biznesowych: systemów domowych, komunikacji mobilnej, sprzętu AGD i rozwiązań powietrznych oraz komponentów pojazdów.
Wyzwanie
Klient poszukiwał partnera outsourcingowego do świadczenia usługi Field Support dla fabryki zlokalizowanej w Biskupicach Podgórnych. Głównym wyzwaniem były ograniczone możliwości rekrutacji lokalnych zasobów ze względu na trudną lokalizację geograficzną i pokrycie nocnych zmian w trybie 8/6.
Co zrobiliśmy
- Zapewniliśmy usługę na miejscu w godzinach 23:00 – 7:00, sześć nocy w tygodniu
- Wsparliśmy lokalny personel w zakresie aktywnych urządzeń LAN, rozwiązywania problemów z siecią i bieżącego utrzymania
- Zapewniliśmy wymagane raporty z przebiegu prac w obrębie każdej ze zmian
Korzyści dla klienta
- Dostępność dedykowanych zasobów w zdalnej lokalizacji
- Nocne zmiany w pełni objęte wsparciem on-site
- Znaczne odciążenie wewnętrznych zasobów IT, co umożliwiło realizację innych projektów wewnętrznych
- Obniżenie kosztów operacyjnych i rekrutacyjnych