Sprawdź swoje połączenie sieciowe, odśwież stronę i spróbuj ponownie.
Klient poszukiwał zaufanego, globalnego partnera biznesowego, który skonsoliduje usługi Service Desk świadczone przez wielu mniejszych dostawców.
Udostępnij:
W związku z przeniesieniem jednostki biznesowej do Polski klient potrzebował eksperckiego wsparcia end-to-end w obrębie infrastruktury IT.
Klient poszukiwał wsparcia L2 i L3 dla platformy Magento.
Zrealizowaliśmy autorskie 2-dniowe warsztaty, w których udział wzięli pracownicy departamentu Rust.
Klient musiał poprawić pokrycie wymagań wydajnościowych przez scenariusze testowe, efektywność testów wydajnościowych i przygotować procesy regresji testów wydajnościowych.
Ograniczenie liczby testów manualnych poprzez zastosowanie bardziej zaawansowanych narzędzi wspomagających automatyzację.
Przepisanie i naprawię wszystkich istniejących skryptów, tworzenie nowych oraz wykonywanie cyklicznych testów wydajnościowych wszystkich usług.
Klient potrzebował pomocy w automatyzacji procesu przesyłania danych.
Nowa karta mikroprocesorowa oparta na rdzeniu ARM SC300 z ulepszonymi rozwiązaniami dotyczącymi bezpieczeństwa.
Produkcja wafli krzemowych wymagająca szybkiego i łatwego wykrywania i odrzucania niesprawnych układów scalonych na jak najwcześniejszym etapie ich produkcji.
Rozwój oprogramowania serwisów płatnościowych w celu dostosowania do nowych protokołów płatności kartami typu swipe i chip - płatności zbliżeniowych używanych w samoobsługowych stacjach paliw.
Optymalizacja istniejącego rozwiązania pod kątem jego wydajności. Adaptacja do zmieniających się wymagań spowodowanych szybkim rozwojem branży pojazdów elektrycznych.
Zrealizowaliśmy akredytowane szkolenie ISTQB Foundation dla pracowników, przygotowujące uczestników do zdania certyfikowanego egzaminu ISTQB Foundation.
Zespół o szerokim zakresie funkcjonalnym, który wspiera projekty w zakresie rozwoju i walidacji narzędzi testowych.
Are you sure you want to leave this page?
Möchten Sie fortsetzen?