Klient

Globalny, innowacyjny dostawca energii oraz rozwiązań w zakresie technologii i usług przyjaznych środowisku. Firma zatrudnia globalnie ok. 1 500 pracowników.

Wyzwanie

Usługi utrzymania w ramach pierwszej i drugiej linii wsparcia dla platformy Sales Cloud od Salesforce. Uruchomienie procesu wytwarzania oprogramowania z użyciem CI/CD.

Co zrobiliśmy

  • Identyfikacja i weryfikacja błędów
  • Wsparcie w zakresie zgłoszeń niebędących błędami systemu
  • Wsparcie administratorów biznesowych systemu i bazy danych
  • Analiza przyczyn i weryfikacja błędów i zgłoszeń obejmujących zachowanie systemu
  • Naprawa błędów
  • Analiza i tworzenie wymagań dla zgłoszeń zmian systemu
  • Konfiguracja środowiska wytwórczego

Efekty

  • Stabilne i bezbłędne działanie systemu po stronie klienta.
  • Wsparcie użytkowników i administratorów systemu.
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej

Cały czas szukamy talentów

Dołącz do Sii i zyskaj szanse na udział w podobnych projektach dla prestiżowych Klientów.

Zobacz więcej

Otrzymaj ofertę

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami

Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie

Get an offer

Artur Regional Director

Dołącz do Sii

Znajdź idealną pracę – zapoznaj się z naszą ofertą rekrutacyjną i aplikuj.

APLIKUJ APLIKUJ

Join Sii

Dorota Software Engineer

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden dann auf die englische Sprachversion der Website weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?