Klient
Globalna firma z branży automotive, jeden z czołowych producentów samochodów osobowych, dostawczych, autobusów i ciężarowych z siedzibą w Stuttgarcie. Wsparcie dla klienta dostarczamy na terenie fabryki silników i baterii w Jaworze.
Wyzwanie
W celu usprawnienia współpracy menadżerów z działem IT, klient potrzebował rozwinąć kompetencje pracowników w obszarze zarządzania konfliktem w zespole. Celem było poznanie niezbędnych technik komunikacyjnych oraz wsparcie zespołu w efektywnym osiąganiu porozumienia i definiowaniu celów podczas spotkań.
Co zrobiliśmy
- Przeprowadziliśmy krótki wywiad z klientem w celu dokładnego określenia potrzeb planowanego spotkania.
- Przeprowadziliśmy moderację spotkania biznesowego menedżerów i kierowników działu IT przy użyciu metod interaktywnych takich jak np. praca w grupach czy dyskusja.
- Podsumowaliśmy przebieg spotkania, zaplanowaliśmy plan działania oraz wyznaczyliśmy wraz z zespołem jego nowe cele.
- Przeprowadziliśmy facylitację w języku angielskim, stacjonarnie w siedzibie Sii.
Korzyści dla klienta
- Rozwój umiejętności zarządzania zespołem podczas spotkań
- Poprawa efektywności w obszarze osiągania założonych celów spotkań
- Wypracowanie wspólnych technik i narzędzi zwiększających produktywność spotkań
- Uporządkowanie ról i zakresu obowiązków w zespole