Klient
Nowatorska firma działająca w obszarze druku cyfrowego, poligrafii oraz introligatorstwa. Podstawą działania firmy jest nowoczesny e-marketing i sprzedaż e-commerce, oraz dział IT.
Wyzwanie
Klient chciał przeprowadzić warsztaty UX Design, aby rozwinąć zakres badania potrzeb użytkowników, w celu lepszego dopasowania oferty dla klientów. Warsztat musiał być ukierunkowany na potrzebę badania odczuć klientów korzystających z oferowanych produktów. Celem była optymalizacja procesu prototypowania zgodnie z oczekiwaniami użytkowników.
Co zrobiliśmy
- Dostosowaliśmy warsztaty do konkretnych potrzeb klienta, poprzez przeprowadzenie konsultacji i testowaniu aktualnego produktu
- Przeprowadziliśmy szkolenie dla menedżerów i specjalistów z działów graficznych, IT oraz marketingu, w oparciu o najnowsze metody badawcze i projektowe w zakresie User Experience Design
- Zapoznaliśmy uczestników z zasadami i terminologią związaną z obszarem UX
- Umożliwiliśmy uczestnikom bieżące wykorzystanie poznawanej wiedzy teoretycznej w trakcie praktycznych ćwiczeń oraz pokazaliśmy przykłady stworzone specjalnie na potrzeby zespołu.
Korzyści dla klienta
- Zaawansowane dopasowanie oferty do potrzeb odbiorców
- Zwiększenie zaufania i przywiązania do marki
- Wzrost sprzedaży w zakładanych obszarach dzięki produktom dopasowanym do oczekiwań klientów