Klient
Lider w zakresie pojazdów elektrycznych w krajach nordyckich. Zapewnia wsparcie techniczne, serwis mobilny, zarządzanie jakością oraz dystrybucję części zamiennych dla światowych producentów pojazdów elektrycznych. Prowadzi działalność w Szwecji, Danii, Norwegii i Finlandii.
Wyzwanie
Wdrożenie systemu wspierającego serwisantów w terenie, śledzącego zarówno zgłoszenia serwisowe, jak i sprzedaż części zamiennych.
Co zrobiliśmy
- Wdrożyliśmy Salesforce Service Cloud
- Zmodyfikowaliśmy model danych Salesforce w celu dostosowania go do potrzeb klienta
- Zainstalowaliśmy i skonfigurowaliśmy Field Service Lightning, w tym:
– spersonalizowane pulpity
– zarządzanie sprawami
– śledzenie czasu zgłoszeń
– bazę danych obsługiwanych pojazdów - Opracowaliśmy rozwiązania do kalkulacji kosztów wizyt
Efekty
- Wyższa wydajność całego zespołu serwisantów,
- Łatwiejsze śledzenie kosztów,
- Wzrost zadowolenia klientów,
- Wszystkie potrzebne informacje i zmiany znajdują się w jednym miejscu
- Zwiększony upselling, przekładający się na wzrost zysku