Klient

Lider w zakresie pojazdów elektrycznych w krajach nordyckich. Zapewnia wsparcie techniczne, serwis mobilny, zarządzanie jakością oraz dystrybucję części zamiennych dla światowych producentów pojazdów elektrycznych. Prowadzi działalność w Szwecji, Danii, Norwegii i Finlandii.

Wyzwanie

Wdrożenie systemu wspierającego serwisantów w terenie, śledzącego zarówno zgłoszenia serwisowe, jak i sprzedaż części zamiennych.

Co zrobiliśmy

  • Wdrożyliśmy Salesforce Service Cloud
  • Zmodyfikowaliśmy model danych Salesforce w celu dostosowania go do potrzeb klienta
  • Zainstalowaliśmy i skonfigurowaliśmy Field Service Lightning, w tym:
    – spersonalizowane pulpity
    – zarządzanie sprawami
    – śledzenie czasu zgłoszeń
    – bazę danych obsługiwanych pojazdów
  • Opracowaliśmy rozwiązania do kalkulacji kosztów wizyt

Efekty

Wyższa wydajność, śledzenie kosztów, zwiększony upselling.
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej

Cały czas szukamy talentów

Dołącz do Sii i zyskaj szanse na udział w podobnych projektach dla prestiżowych Klientów.

Zobacz więcej

Otrzymaj ofertę

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami

Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie

Get an offer

Artur Regional Director

Dołącz do Sii

Znajdź idealną pracę – zapoznaj się z naszą ofertą rekrutacyjną i aplikuj.

APLIKUJ APLIKUJ

Join Sii

Dorota Software Engineer

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden dann auf die englische Sprachversion der Website weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?