Klient
Firma oferuje certyfikowane rozwiązania i usługi doradcze w zakresie redukcji zużycia energii cieplnej oraz wody.
Wyzwanie
Wsparcie w rozwoju nowego portalu dla klientów, którego główne funkcjonalności obejmują usprawnianie komunikacji zarówno z klientami detalicznymi, jak i biznesowymi oraz przyspieszenie procesu rozliczania energii.
Co zrobiliśmy
- Stworzono portal internetowy dla klientów w technologiach frontendowych, kompatybilny z istniejącymi usługami backendowymi.
- Zbudowano interdyscyplinarny zespół, aby zapewnić najlepsze wsparcie zarówno przy opracowywaniu zadań, jak i wdrażaniu procesu automatyzacji budowy i testów.
- Wdrożono nowy portal klienta zgodnie z wymaganiami biznesowymi stworzonymi przez Product Ownera klienta, które następnie zostały przełożone na zadania techniczne.
- Współpracowano ściśle zarówno z zespołem technicznym, jak i zespołem marketingowym klienta, aby w pełni zrozumieć oczekiwania biznesowe wobec tworzonego produktu.
- Skoncentrowano się na celach projektowych, tj. rozbudowanym, wielowarstwowym GUI i bogatej architekturze mikrousług.
Efekty
Pierwsze funkcjonalności zostały dostarczone.
Dowiedz się więcej