Wybrana oferta nie jest już aktywna. Ale nic straconego! Za chwilę przekierujemy Cię do nowych propozycji.
Możliwe lokalizacje
Rzeszów
Dębica
Twoje zadania
Wykształcenie minimum średnie, preferowany profil informatyczny studiów
Roczne doświadczenie w dziale wsparcia technicznego IT, doświadczenie zawodowe związane z bezpośrednim wsparciem technicznym użytkowników sprzętu i systemów IT (On-site/Field Support)
Dobra znajomość języka angielskiego (B2/B1)
Znajomość budowy sprzętu komputerowego i podstawowych elementów konfiguracji
Znajomość systemów operacyjnych Windows oraz aplikacji biurowych MS Office, Skype
Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
Umiejętności analityczne
Bardzo dobra organizacja pracy
Umiejętność pracy w zespole
Nastawienie na skuteczność oraz terminowość rozwiązywania zadań
Dodatkowymi atutami będą:
Znajomość podstawowych zasad bezpieczeństwa IT
Znajomość podstaw systemu LINUX
Praktyczna znajomość usługi MS Active Directory
Znajomość zagadnień związanych z konfiguracją i utrzymaniem sieci LAN/WAN oraz Wi-Fi
Znajomość systemów rejestracji zgłoszeń (SD+, SNOW, REMEDY, HPSM, JIRA, itp.)
Masz znajomych poszukujących nowych wyzwań zawodowych?
Opowiedz im o pracy w Sii
Poleć znajomego do Sii
Jeśli go zatrudnimy
Zgarniesznawet 8 000 PLN
Zajrzyj do naszych biur
Zajrzyj do naszych biur
Rzeszów
al. Tadeusza Rejtana 20B, 35-310 Rzeszów
Tworzymy wyjątkowe miejsce pracy w sercu południowo-wschodniej Polski. Realizujemy projekty polskich i zagranicznych klientów z branż kluczowych dla regionu, wybierając model współpracy dostosowanym do ich potrzeb.
Strona sii.pl korzysta z plików cookies, które pomagają zapewnić najlepszą jakość użytkowania. Część z nich jest niezbędna do prawidłowego działania witryny, natomiast inne możesz kontrolować w ustawieniach preferencji. W dowolnym momencie możesz też zmienić ustawienia, klikając w „Ustawienia cookies” w stopce strony. Dowiedz się więcej w Polityce Prywatności.
Niezbędne pliki cookies
Zawsze aktywne
Umożliwiają „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranej wersji mobilnej/desktopowej, ostatnich wpisywanych fraz, wyglądu strony internetowej itp.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Analityczne pliki cookies
Umożliwiają monitorowanie aktywności Użytkownika w serwisie.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketingowe pliki cookies
Umożliwiają dopasowanie reklam i komunikacji do zainteresowań i zachowania Użytkownika.