Kryzys wywołany pandemią koronawirusa pokazał, jak istotne jest zaadoptowanie się organizacji do zmieniającego otoczenia. Praca zdalna, digitalizacja procesów, automatyzacja – to wyzwania, z którymi przedsiębiorstwa, bez względu na branżę, musiały się nagle zmierzyć.
Na wszystkie te pytania odpowiemy podczas webinaru, na który zapraszamy kadrę zarządzającą, szefów działów back-office oraz sprzedaży.
Przedstawimy również, jak narzędzia Salesforce pomagają:
Jednym z elementów przewagi konkurencyjnej, budowania silnej i odpornej organizacji jest zdolność do zapewnienia ciągłości funkcjonowania niezależnie od zachodzących zdarzeń oraz odpowiednie i szybkie reagowanie na sytuacje kryzysowe. Zadbaj o nie już teraz.
Organizatorem webinaru jest Centrum Kompetencyjne Salesforce działające w ramach Sii Polska, wielokrotnie nagradzanego dostawcy usług IT, inżynieryjnych i BPO, zatrudniającego prawie 5000 ekspertów. Centrum Kompetencyjne Salesforce wspiera branżowych liderów w obszarze wdrożenia, utrzymania i rozwoju narzędzi Salesforce.
Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami.
Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie
Natalia Dyrektor Centrum Kompetencyjnego
Are you sure you want to leave this page?