Klienci i referencje

  • Wszystkie
  • Projects & System Integration
  • Specialists Outsourcing
  • Offshore
  • Team leasing
  • Managed Services
  • Wszystkie
  • Hi-Tech and Electronics
  • Public Sector
  • Energy and Utilities
  • Professional Services
  • Transport and Logistics
  • Telecomunication and Media
  • Insurance
  • Automotive
  • Banking and Finance
  • Retail and Consumer Products
  • Wszystkie
  • IT Application
  • Testing and QA
  • Product Engineering Services
  • Service Desk & IT Infrastrucutre
  • Wszystkie
  • Custom Development
  • Testing and QA
  • BI
  • Electrical Engineeering
  • Embedded Systems
  • IT Infrastructure
  • Mobile
  • IT Service Desk and User Support
  • BPM, EAI, SOA
  • Front-End and Web development
  • ERP
  • ECM and portals
  • CRM
  • Inżynieria Mechaniczna

Archiwum elektroniczne

Posiadanie zcentralizowanego systemu do archiwizacji spraw mandatowych z fotoradarów. Umożliwienie wykonywania operacji na archiwalnych danych zgromadzonych w dwóch systemach, wykorzystywanych do bieżącej obsługi zdjęć z fotoradarów a następnie do prowadzenia spraw mandatowych.

Integracja CRM z systemem SAP

Integracja CRM z systemem SAP w zakresie wymiany danych ofertowych, sprzedażowych, finansowych, magazynowych oraz dotyczących produkcji.

Baza Wiedzy – stworzenie rozwiązania SharePoint

Stworzenie wewnątrzfirmowej Bazy Wiedzy i zbudowanie mechanizmu szybkiego kategoryzowania i wyszukiwania treści. Zbudowanie dedykowanego layoutu witryn SharePointowych, dostosowanego do standardu wizualizacyjnego firmy.

Aplikacja na iOS, WindowsPhone i Android

Sii została powołana do odbudowy innowacyjnej aplikacji dla transakcji „fair splitting” obsługiwanej na 3 platformach z pojedynczym wysiłkiem obciążenia.

Audyt istniejącej farmy SharePoint – migracja SP 2013 do Office 365

Przeprowadzenie audytu istniejącej farmy SharePoint, opisującego ryzyko i zagrożenia związane z projektem migracji systemu SharePoint 2013 do Office 365.

Optymalizacja wydajności systemu AX 2009

Zrealizowaliśmy prace związane z optymalizacją funkcjonalności i przebiegów wskazanych przez klienta oraz zidentyfikowanych w trakcie analizy.

Audyt farmy SharePoint

Przeprowadzenie audytu istniejącej farmy SharePoint, opisującego ryzyko i zagrożenia związane z projektem migracji systemu SharePoint na nowszą wersję.

Service Desk – wsparcie lokalne

Rozwój organizacji sprawił, że firma podjęła decyzję o outsourcingu części swojego działu wsparcia lokalnego w Warszawie.

System User Feedback – stworzenie rozwiązania SharePoint

Stworzenie aplikacji umożliwiającej użytkownikom dodawanie feedback’u do kastomizowanych list i bibliotek. Aplikacja gromadzi i przechowuje informacje przesłane przez użytkowników portalu.

Service Desk

Cały proces wsparcie Service Desk oraz drugiej linii, w centrali oraz w oddziałach na terenie kraju jest realizowany przez zespół Sii.

Wyślij wiadomość