Podczas webinaru pokażemy, że wbrew powszechnej opinii funkcjonalności CRM oraz Genesys Cloud doskonale się uzupełniają i wzajemnie wspierają.
Połączenie obu rozwiązań pozwala stworzyć wygodne środowisko pracy dla Twoich agentów, którzy nie muszą już przełączać się między kilkoma aplikacjami i uzupełniać tych samych danych w różnych systemach. Dzięki temu możesz obsłużyć swoich klientów jeszcze szybciej i bardziej kompleksowo.
Nasi eksperci z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarze aplikacji, na przykładzie obsługi procesu Order to Cash opowiedzą m.in.:
• Dlaczego warto łączyć systemy, które według wielu osób pokrywają się kompetencyjnie?
• Jak wygląda ekosystem takiego rozwiązania?
• Jakie dane możemy wymieniać między systemami i jakie obsłużyć procesy?
• Jakie korzyści biznesowe daje zastosowanie synergii?
Organizatorem webinaru jest Centrum Kompetencyjne Contact Center działające w ramach Sii Polska, wielokrotnie nagradzanego dostawcy usług IT, inżynieryjnych i BPO. Jako certyfikowany partner Genesys pomożemy Ci usprawnić kontakt z Twoimi klientami i zapewnić im efektywną obsługę niezależnie od kanału komunikacji.
Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami.
Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie
Natalia Dyrektor Centrum Kompetencyjnego
Are you sure you want to leave this page?