Klient
Jeden z największych banków Europy Środkowo-Wschodniej, liczący ponad 1 000 placówek i obsługujący 5 milionów klientów.
Wyzwanie
Klient potrzebował zespołu programistów i analityków, by wyjaśnić integrację systemów bankowych. Celem było zrozumienie architektury systemów korporacyjnych i hurtowni danych oraz sposobów integracji danych. Klient chciał również zdobyć umiejętności niezbędne do budowania rozwiązań integracyjnych w narzędziu Informatica PowerCenter.
Co zrobiliśmy
- Odbyliśmy spotkanie z klientem w celu dokładnego przeanalizowania i określenia potrzeby szkoleniowej.
- Stworzyliśmy autorski zakres szkolenia opierający się na dużej ilości ćwiczeń praktycznych.
- Opracowaliśmy środowisko warsztatowe na sprzęcie i systemach przygotowanych przez klienta.
- Zrealizowaliśmy dwudniowe szkolenie w formie online, za pośrednictwem aplikacji MS Teams dla analityków, deweloperów oraz administratorów systemu.
Korzyści dla klienta
- Poznanie architektury integracji danych i ich procesów ETL
- Pozyskanie wiedzy odnośnie procesów integracji danych i zarządzania tymi procesami
- Pozyskanie faktycznych, hands-on umiejętności budowania procesów ETL
- Poprawienie komunikacji w zespołach przez lepsze zrozumienie procesów wśród pełniących różne role członków zespołu