Wyślij zapytanie Dołącz do Sii
Wyślij zapytanie Dołącz do Sii
top-image
Wstecz

Nowy wymiar zwinnego zarządzania projektami – sprawdź, jak narzędzia Atlassian mogą usprawnić pracę zdalną w Twojej organizacji

W Sii Polska narzędzia Atlassian używane są przez zespoły projektowe w codziennej pracy. Rozwiązania takie jak Jira czy Confluence stosują nie tylko wielkie koncerny, ale i mniejsze przedsiębiorstwa. Bazując na własnych doświadczeniach pokazujemy, jak może wyglądać praca zdalna z ich wykorzystaniem w zwinnym zarządzaniu projektami.

Śledzenie zadań dzięki Jira

Jira jest wiodącym na rynku narzędziem, które pozwala na wygodne planowanie, śledzenie procesu tworzenia i realizacji projektów. Platforma łączy zespoły zajmujące się różnymi aspektami działania organizacji, od tworzenia oprogramowania z wykorzystaniem metodyki Agile, po zarządzanie projektami marketingowymi i biznesowymi.

Jira pozwala na tworzenie zgłoszeń widocznych dla określonych osób zaangażowanych w projekt, które można śledzić od momentu utworzenia, po zakończenie. Dzięki ogromnym możliwościom konfiguracji, można z łatwością dopasować funkcjonalności narzędzia do specyficznych potrzeb zespołu – możliwe jest np. tworzenie zgłoszeń na podstawie przychodzących maili o konkretnych parametrach. Jira umożliwia również tworzenia dopasowanych do potrzeb firmy przepływów pracy, pozwalających nawet na bardzo szczegółowe śledzenie statusu projektu.

Stałe monitorowanie postępów jest niezwykle ważne w pracy projektowej, a dzięki utrzymywaniu całego środowiska Atlassian, w tym Jira, w chmurze,  osoby zaangażowane w projekt są w stanie bez jakichkolwiek zakłóceń trzymać rękę na pulsie niezależnie od tego, czy pracują z biura, czy z domu. Instancje chmurowe pozwalają również na bezproblemowe zwiększenie przepustowości serwerów. Dzięki Jira Cloud dostarczanie rozwiązań niezależnie od nieprzewidzianych sytuacji może odbywać się bez żadnych zakłóceń.

Dostęp do dokumentacji dzięki Confluence

Confluence jest rozwiązaniem problemów związanych z koniecznością dotarcia do informacji o wcześniej opracowywanych funkcjonalnościach. Narzędzie jest przestrzenią roboczą, która łączy rolę bazy wiedzy i platformy komunikacyjnej.

Pozwala na wygodne gromadzenie informacji współdzielonych przez zespoły projektowe, tworzenie notatek ze spotkań, wymagań produktowych czy planów projektu. Ułatwia też organizację zgromadzonych dokumentów dzięki możliwości grupowana powiązanych elementów czy zaawansowanym funkcjom wyszukiwania. Rozwiązanie tworzone jest z myślą o wspieraniu komunikacji – dzięki funkcjom społecznościowym pracownicy mogą z łatwością komentować, dzielić się informacjami i otrzymywać informacje zwrotne.

Dzięki doskonałej integracji Confluence z innymi narzędziami oraz rozwiązaniom chmurowym, cała dokumentacja dostępna jest z każdego miejsca na Ziemi, o każdej porze dnia i nocy.

Zdalne rozwiązywanie problemów dzięki Jira Service Management

Dzięki intuicyjnej i przyjaznej w użyciu aplikacji Jira Service Management, możliwe jest stworzenie przestrzeni do wsparcia użytkowników wewnątrz firmy oraz zewnętrznych klientów. Możliwość oferowanego wsparcia jest szeroka – od wyszukania rozwiązania konkretnego problemu, przez zgłoszenie zapotrzebowania, na zaawansowanym wsparciu procesów ITIL i zarządzaniu konfiguracją systemów kończąc.

Jira ServiceDesk umożliwia stworzenie samoobsługowego portalu, który pozwala pracownikom znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz w prosty sposób wysłać żądanie pomocy. Wszystkie wpadające do systemu żądania można segregować i nadawać im odpowiedni priorytet.

Wykorzystanie różnych systemów Atlassian pozwala na kompleksową obsługę projektu. Możemy czytać artykuły, dokumentację, sprawdzić opis projektu w Jira, czy w łatwy sposób wyśledzić zmiany w kodzie za pomocą Crucible i Bitbucket. Co więcej, narzędzia Atlassian można z łatwością zintegrować z innymi dostępnymi na rynku rozwiązaniami –  przykładem może być wdrożone w Sii Polska MS Teams, komunikator, który oferuje wiele możliwości integracji z rozwiązaniami opartymi między innymi na chmurze Atlassian: Jira, Trello, Confluence czy Bitbucket.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak wykorzystać rozwiązania Atlassian, odwiedź naszą stronę.

Może Cię również zainteresować

Pokaż więcej newsów

Bądź na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?