top-image
WSTECZ

Status Srebrnego Partnera, zespół doświadczonych konsultantów i ambitne projekty – Sii Polska umacnia swoją pozycję na rynku usług SAP

Od ponad dwóch lat Sii Polska aktywnie sprzedaje usługi SAP klientom na terenie Polski i krajów należących do Unii Europejskiej. Kamieniem milowym w strategii rozwoju Centrum Kompetencyjnego SAP było pozyskanie statusu Srebrnego Partnera firmy SAP. Ten krok, jak również zbudowanie zespołu doświadczonych konsultantów i rosnąca szybko lista referencji, potwierdzają coraz mocniejszą pozycję Sii Polska na rynku usług w tym obszarze. O kierunkach rozwoju i prognozach na przyszłość opowiedział Paweł Zemełka, nowy Dyrektor Centrum.

Czy Partnerstwo SAP jest rzeczywiście tak ważne?

Paweł Zemełka: Dla Centrum Kompetencyjnego SAP jest ważne, bo potwierdza, że zajmujemy się rozwiązaniami SAP na poważnie. Dla klientów także, bo widzą, że firma jest blisko producenta i jest w stanie reagować na zmieniającą się funkcjonalność rozwiązań  i nowe portfolio produktów. Jest też istotne z perspektywy naszych konsultantów. Pokazuje, że firma stawia na rozwiązania SAP na równi z innymi oferowanymi usługami.

Jesteś w firmie od niedawna, ale rozwiązania SAP nie są Ci obce.

P.Z.: Zgadza się. Moją przygodę z SAP rozpocząłem jeszcze w ubiegłym wieku, od projektu wdrożenia SAP R/3 w towarzystwie ubezpieczeniowym. Był to jeden z pierwszych projektów w Polsce w branży ubezpieczeń. Ostatnie 20 lat przepracowałem w dwóch firmach partnerskich SAP i każda z nich miała status Złotego Partnera SAP.  Zrealizowaliśmy dziesiątki projektów w tej technologii dla klientów z praktycznie każdego sektora. Teraz chcę wykorzystać te pozytywne doświadczenia, aby Sii Polska została znaczącym graczem na rynku usług SAP w UE. Rynek polski zawsze pozostanie dominujący w naszym planie biznesowym, ale zamierzamy znacząco zwiększyć aktywność na rynkach zachodnich.

Nasz dział to około 60 konsultantów SAP. W większości bardzo doświadczonych i jednocześnie obytych z najnowszymi trendami. To czyni nas odpowiednią firmą do realizacji każdego rodzaju projektów, wliczając w to największe migracje do S4Hana.

Sii Polska rośnie w niesamowitym tempie. A jak wygląda to w przypdaku Centrum Kompetencyjnego SAP?

P.Z.: Jak najbardziej. W zeszłym roku podpisaliśmy umowy z ponad 30 konsultantami SAP i dalej z powodzeniem prowadzimy akcję rekrutacyjną. Na pewno pomaga nam otrzymany po raz szósty z rzędu tytuł Great Place to Work.  Nagroda w najbardziej prestiżowym rankingu HR to dowód na to, że duża i dobrze funkcjonująca firma tworzy stabilne i przyjazne środowisko pracy.

Gdzie widzisz największy potencjał na rynku SAP?

P.Z.: Rynek usług SAP w Polsce jest naprawdę duży i z roku na rok rośnie. Przed nami fala migracji do rozwiązania S4Hana i jestem przekonamy, że uda nam się z sukcesem powalczyć o projekty w tym obszarze. Pamiętajmy, że baza klientów Sii Polska jest ogromna i u wielu z nich nie mieliśmy jeszcze okazji udowodnić naszych wysokich kompetencji w tej technologii. Naszym celem jest więc przede wszystkim dotarcie z usługami do obecnych klientów firmy, a są wśród nich największe firmy używające produktów SAP.

Dowiedz się więcej o naszych usługach z obszaru SAP: https://sii.pl/oferta/oprogramowanie-dla-biznesu/sap/

Może Cię również zainteresować

Pokaż więcej newsów

Bądź na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden dann auf die englische Sprachversion der Website weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?