Dynamics 365

“Ko(d) w worku” – taki system to nie dla mnie!

Listopad 23, 2015 2
Podziel się:

Klient jest najważniejszy! Nieważne, czy to branża medyczna, finansowa, telekomunikacyjna czy przemysłowa.

Zadowolenie klienta z jakości towaru oraz samej obsługi przekłada się na chęć skorzystania z tego, co my, jako przedsiębiorstwo, mamy mu do zaoferowania. Z kolei informacje pozyskane podczas sprzedaży i kontaktu z klientem pozwolą na trafniejsze podejmowanie kluczowych decyzji i rozwoju firmy.

W misji każdej firmy jest dbanie o zadowolenie odbiorców poprzez proponowanie wysokiej, jakości produktów bądź usług. Natomiast coraz więcej przedsiębiorstw rozwijających się ma świadomość, że niezwykle istotną rolę odgrywają również same relacje pomiędzy firmą a klientem, zarówno potencjalnym jak i tym już pozyskanym.

Zarządzanie tymi relacjami jest procesem skomplikowanym, aczkolwiek rynek oferuje nam nowoczesną pomoc w postaci aplikacji, które umożliwiają nam zarządzanie relacjami z klientem.

Systemy CRM są dostępne często w postaci wygodnych w obsłudze programów komputerowych o przyjaznym dla użytkowników interfejsie. W mniejszych firmach mogą być używane samodzielnie. W średnich i dużych przedsiębiorstwach aplikacje te mogą stanowić moduł w zintegrowanym systemie zarządzania firmą.

Głównym zadaniem systemu zarządzania relacjami z klientem jest wspieranie procesu sprzedaży, marketingu i serwisu poprzez właśnie relacje z odbiorcami. Dzięki zmniejszeniu dystansu miedzy firmą z jej klientami, kontakt jest o wiele bardziej satysfakcjonujący dla obu stron, co z kolei ułatwia komunikację.

Na rynku jest sporo systemów klasy CRM, ale nie każdy możemy przetestować przed jego wdrożeniem i sprawdzić czy system spełni nasze oczekiwania.

Chcąc wyjść naprzeciw przedsiębiorcom, zarówno małym jak i dużym firmom, Microsoft proponuje 30-dniową darmową wersję online, dzięki której możemy sprawdzić, jakie możliwości daje nam system w standardzie, czy jest intuicyjny dla użytkownika.

Microsoft Dynamics CRM swoje cele realizuje poprzez szereg narzędzi, pozwalających zarówno na nawiązywanie jak i utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z odbiorcami.

System MS Dynamics CRM jest niezwykle elastyczny, co pozwala dopasować go do potrzeb danego przedsiębiorstwa. Na tym blogu zobaczysz jak łatwo można ten system konfigurować oraz jakie niestandardowe rozwiązania oparte o system możemy zaproponować Twojej firmie.

Jak założyć 30 dniową wersję próbna Microsoft Dynamics CRM?

Zawsze, kiedy przygotowuję prezentacje systemu dla klienta, korzystam z tej opcji. Dzięki wersji próbnej moi klienci są w stanie zobaczyć, przed analizą i wdrożeniem systemu, jak on wygląda, co mogą mieć w standardzie. Jaki prosty i intuicyjny jest w obsłudze dla przyszłych użytkowników?

Dzisiaj chciałabym wam pokazać, że założenie takiej wersji nie jest ani trudne, ani pracochłonne. Zaczynamy 🙂

Wystarczy przejść na stronę  https://www.microsoft.com/pl-pl/dynamics/crm.aspx, a następnie nacisnąć przycisk znajdujący się w górnym prawym rogu.

krok 1

Strona przekieruje nas do konfiguratora CRM. Należy przejść przez klika kroków, dzięki którym ustalimy login, hasło do systemu, skonfigurujemy język i ustawimy walutę bazową.

Krok 1. W tym kroku należy uzupełnić dane w celu rejestracji.

krok 2

Krok 2. Należy podać nazwę swojej firmy i dodatkowy wyróżnik po znaku “@”, by stworzyć unikalną organizację CRM.  W tym kroku ustalamy też hasło dostępu do naszej próbnej wersji systemu CRM.

krok 3

Krok 3. W kroku trzecim należy podać swój nr telefonu, na który smsem przyjdzie kod. Kod ten wpisujemy w puste pole. 

krok 4

Po naciśnięciu przycisku “Utwórz moje konto” system utworzy nam organizację online systemu CRM.

krok 5

krok 6

Została nam tylko konfiguracja, czyli wybranie języka, kraju i waluty.

krok 7Teraz wystarczy chwilę poczekać, gdyż konfiguracja może potrwać kilka minut. Podczas oczekiwania można obejrzeć krótki film o możliwościach CRM, który został przygotowany przez firmę Microsoft.

Film ten tez możemy obejrzeć https://www.youtube.com/watch?v=QsLIyW97KkQ&feature=player_embedded .

krok 8

Wszystko Gotowe! Czyli etap, na który czekaliśmy 🙂 Po naciśnięciu na link, strona przeniesie nas do systemu CRM.krok 9

Gotowe!

krok 10

Ponowne logowanie do systemu CRM.

Jeżeli będziecie chcieli zalogować się ponownie do systemu, będzie trzeba przejść już inną ścieżkę.

Wpiszcie w pasek przeglądarki adres stronę https://portal.office.com.

krok 11

Następnie wpiszcie lub wybierzcie login i hasło.

krok 12krok 13

Na koncie Office 365, naciśnijcie przycisk menu znajdujący się po lewej stronie i wybierzcie aplikację CRM.

krok 14

W ten oto sposób, możecie dalej zobaczyć, co Microsoft Dynamics CRM ma Wam do zaoferowania. krok 15

Chociaż jestem wielkim miłośnikiem kotów, to „Kota w worku” nie kupię. A Wy?

Zachęcam do wypróbowania wersji próbnej CRM, bo czy macie małą czy dużą firmę system Microsoft dynamics CRM jest dla Was.

Małym firmą pozwali na sprawne zarządzanie bazą klientów tak, aby każdy odbiorca czuł, że jest dla firmy wyjątkowy. Większym przedsiębiorstwom pomoże zorganizować i przechowywać dane sprzedażowe, marketingowe oraz serwisowe o klientach, a poprzez możliwość integracji z systemami ERP i możliwości przedstawiania danych za pomocą raportów, sprawnie zarządzać firmą.

 

Oceń ten post
Kategorie: Dynamics 365

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości

komentarze(2)

avatar'
Artur
2 grudnia 2015 Odpowiedz

Fajne. Nie wiedziałem że można mieć taką wersję na próbę i to bez żadnej instalacji. Dziękuję pani Justyno za podzielenie się doświadczeniem!

avatar'
Izabela
24 lipca 2017 Odpowiedz

Czy okres próbny jest darmowy? Ile kosztuje użytkowanie systemu po jego zakończeniu?

Zostaw komentarz