Klient
Amerykańska firma i wiodący dostawca rozwiązań informatycznych dla przemysłu lotniczego, oferujący narzędzia do informacji nawigacyjnej, planowania operacji, produkty do planowania lotów oraz oprogramowanie. Firma wspiera między innymi takich gigantów jak Boeing czy Airbus.
Wyzwanie
Klient potrzebował przeprowadzić szkolenie dla pracowników, aby zapoznać ich z różnymi formami motywowania zespołu, budowania odpowiedzialności, udzielania i przyjmowania w sposób konstruktywny feedbacku. Głównym celem szkolenia było wypracowanie postawy asertywnej i skutecznej komunikacji, poznanie nowych teorii dotyczących przywództwa oraz wsparcie zespołu w codziennych wyzwaniach.
Co zrobiliśmy
- Ustaliliśmy potrzeby klienta, zakres szkolenia oraz efekty jakie powinny zostać osiągnięte.
- Stworzyliśmy autorskie warsztaty dla team leaderów, którzy zarządzają projektem oraz ok. 10 osobowym zespołem.
- Zapoznaliśmy uczestników z różnymi stylami zarządzania, przygotowaliśmy dla nich kwestionariusz elastycznego przywództwa.
- Przygotowaliśmy praktycznie ćwiczenia jak konstruktywnie udzielać i przyjmować feedback.
- Umożliwiliśmy uczestnikom wykorzystanie poznanej wiedzy teoretycznej podczas ćwiczeń, gdzie rozwiązywali bieżące kwestie i szukali najlepszych rozwiązań.
Korzyści dla klienta
Podczas szkolenia uczestnicy:
- udoskonalili umiejętność budowania i rozwijania zespołu oraz komunikacji,
- określili swoje mocne i słabe strony w roli menedżera oraz swój styl przywództwa,
- poznali nowe metody organizacji pracy zespołu i udoskonalili dotychczasowe,
- rozwinęli swoją postawę asertywną,
- dowiedzieli się, jak lepiej motywować pracowników.