Klient
Dzięki innowacyjnemu podejściu do psychologii miejsca pracy, firma tworzy oprogramowanie do oceny i poprawy wydajności pracowników. Firma wykorzystuję wiedzę z dziedzin psychometrii, statystyki, analizy danych i coachingu.
Wyzwanie
Klient posiadał system Zendesk, który nie spełniał potrzeb pod kątem wydajności i warstwy raportowej. Ze względu na wysokie koszty licencji i utrzymania, chciał zastąpić aktualny system nowym oprogramowaniem IT Service Management. Wdrożone rozwiązanie musiało spełniać wymagania firmy w zakresie wydajności i warstwy raportowej.
Co zrobiliśmy
- Sii wdrożyło nowy system ITSM – Jira Service Management, który jest oparty o produkty Atlassian i spełniał wymagania firmy 10x Psychology.
- Zmigrowaliśmy dane z poprzedniego systemu (Zendesk) do nowego rozwiązania, ułatwiając proces adaptacji do nowego systemu.
- Wdrożyliśmy system obsługi zgłoszeń wewnętrznych i zewnętrznych, zgodnie z potrzebami biznesowymi klienta.
- Uruchomiliśmy produkcyjnie nowy system oparty o narzędzia Atlassian.
Efekty
- Nowy system ITSM wdrożony przez Sii ma lepszą wydajność i w pełni odpowiada na potrzeby biznesowe klienta.
- Zachowana została cała historia zgłoszeń ze starego systemu, zapewniając bezproblemowe przejście do nowego rozwiązania.
- Dzięki naszym ekspertom od rozwiązań Atlassian obniżone zostały koszty licencji oprogramowania.