PL
angle-down

Sii Polska

SII UKRAINE

SII SWEDEN

Dołącz do nas Kontakt
Wstecz

Sii Polska

SII UKRAINE

SII SWEDEN

Kontakt Dołącz do nas

Klient

Placówki użyteczności publicznej (urząd miasta, szkoły, uniwersytety, biblioteki etc.) stolicy jednego z krajów nordyckich. Miasto zamieszkałe przez wykształconą, wysoko wykwalifikowaną ludność. Posiada doskonałą infrastrukturę i wysoką jakością życia.

Wyzwanie

Klient potrzebował narzędzia do codziennej obsługi potrzeb mieszkańców w zakresie instytucji publicznych. Obsługa i procesowanie setek zapytań, zarządzanie dostępami oraz wydajna komunikacja z interesariuszami, zaczynały generować problemy. Głównym celem było wdrożenie oprogramowania typu Service Desk do zarządzania zgłoszeniami na zasadzie ticketów.

Co zrobiliśmy

  • Skonfigurowaliśmy Jira Service Management. Dostosowaliśmy oprogramowanie do potrzeb pracowników biura, w celu sprawniejszej obsługi wniosków mieszkańców.
  • Stworzyliśmy bazę danych Configuration Management Database w celu usprawnienia codziennych procesów bazowych.
  • Wdrożyliśmy automatyczną aktualizację danych w Jira Service Management z wykorzystaniem tej bazy.
  •  Zaimplementowaliśmy narzędzie do skanowania sieci – Insight Discovery, w celu wykrywania zasobów sieciowych i automatycznego importu do bazy CMDB, pomagając utrzymać aktualność bazy.
  • Dokonaliśmy wdrożenia Atlassian Access do zaawansowanej obsługi ponad 16500 użytkowników z wielu domen i różnych dostawców tożsamości. Zaproponowane przez ekspertów Sii rozwiązanie, pozwoliło na zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa.

Efekty

  • Miasto otrzymało ergonomiczne i wysokowydajne narzędzie do codziennej obsługi procesów, dzięki dostosowanemu portalowi internetowemu oraz wielu dedykowanym kanałom e-mail.
  • Usprawniono i zdigitalizowano komunikację pomiędzy mieszkańcem a instytucjami publicznymi, skracając czas odpowiedzi na złożony wniosek i niwelując potrzebę dodatkowego kontaktu.
  • Proste logowanie do narzędzia Jira przez urzędników oraz do portalu internetowego przez mieszkańców, czego efektem jest zwiększona wydajność urzędników obsługujących wnioski.
  • Lepszy przegląd przepływu procesów i ocena efektywności pracy, dzięki wykresom z bazy CMDB.
Dowiedz się więcej

Cały czas szukamy talentów

Dołącz do Sii i zyskaj szanse na udział w podobnych projektach dla prestiżowych Klientów.

Otrzymaj ofertę

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami

Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie

Natalia Dyrektor Centrum Kompetencyjnego

Get an offer

Dołącz do Sii

Znajdź idealną pracę – zapoznaj się z naszą ofertą rekrutacyjną i aplikuj.

Aplikuj Aplikuj

Paweł Process Owner

Join Sii

Änderungen im Gange

Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?