Klient
Największy producent procesorów i chipsetów. Polski oddział odpowiada m.in. za oprogramowanie embedded.
Potrzeba biznesowa
W związu z rozwojem organizacji klient potrzebował partnera outsourcingoergo, który w całości przejmie obsługę procesów w obszarze HR operations. Dodatkowo zapewniliśmy wsparcie klienta w serwisie dla 3 000 pracowników.
Co zrobiliśmy
Zbudowaliśmy zespół specjalistów HR, w tym Team Leaderów pracujących w siedzibie klienta.
Przejęliśmy odpowiedzialność za:
- Przygotowanie dokumentów: umów o pracę, wypowiedzeń, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu.
- Prowadzenie akt osobowych,
- Wprowadzanie danych płacowych do systemu SAP.
- Monitorowanie badań okresowych oraz szkoleń BHP.
- Wsparcie pracowników.
Korzyści dla klienta
- Obsługa ok. 3 000 pracowników zatrudnionych w siedzibie klienta w Gdańsku i Wrocławiu.
- Managed Service ze zdefiniowanymi wskaźnikami SLA i KPI oraz Delivery Managerem.
- Stała kwota wartości serwisu uzależniona od liczby pracowników klienta.
- Obsługiwanie pełnego procesu HR Administration.
- Proponowanie zmian usprawniających procesy HR u klienta oraz ich implementacja.
- Zwiększenie efektywności procesów.
Dowiedz się więcej