Klient
Jeden z największych banków Europy Środkowo-Wschodniej, ponad 1 000 placówek, 5 milionów klientów.
Wyzwanie
Konieczność usprawnienia komunikacji wewnętrznej, spowodowane dużą ilością rozproszonych informacji.
Co zrobiliśmy
Sii dostarczyło aplikację umożliwiającą przeprowadzanie ankiet oraz analizę ich wyników. Aplikacja pozwala na realizację następujących celów:
- Stworzenie interfejsu opartego o SharePoint 2007, umożliwiającego ułożenie ankiety składającej się z dowolnej kombinacji pytań dowolnego typu (8 zdefiniowanych typów pytań), komunikatu strony startowej oraz pożegnalnej.
- Dane z użytkownikami to plik .csv z emailami użytkowników oraz opcjonalnie danymi, takimi jak dział, miasto, staż itp., po których można porównywać wyniki w raportach.
- Możliwość stworzenia ankiety anonimowej lub imiennej.
- Możliwość wysyłania przypomnień o wypełnieniu ankiety do użytkowników.
- Stworzenie interfejsu umożliwiającego wypełnianie ankiety.
Efekty
Zaimplementowane narzędzie umożliwia wygodne tworzenie ankiet z pytaniami jedno- i wielokrotnego wyboru wraz z komentarzami, określanie pytań obligatoryjnych i dodatkowych, pytań tablicowych, określanie listy respondentów danej ankiety, umieszczanie elementów graficznych w ankietach.
Narzędzie zapewnia analizę wyników badań przeprowadzanych wśród pracowników, a także przeglądanie raportów i statystyk z przeprowadzanych badań.