WDROŻENIE MICROSOFT DYNAMICS 365

Chcesz zwiększyć produktywność swojej firmy? Poznaj możliwości wdrożenia Microsoft Dynamics 365.

Dynamics CRM

Podnieś lojalność swoich klientów, sprzedawaj więcej i szybciej dzięki systemowi najwyższej klasy.

Microsoft Dynamics CRM Online

Cenisz sobie wygodę i elastyczność? Skorzystaj z rozwiązań w chmurze!

e-seminarium Dynamics CRM

Jak w prosty i szybki sposób rozbudować system CRM?

Ekosystem Dynamics CRM

Zobacz jak zmienia się CRM, poznaj nowe moduły!

Blog Dynamics CRM

Śledź najnowsze informacje o systemie MS Dynamics CRM na naszym blogu.

Wdrożenie dynamics CRM

Potrzebujesz sprawdzonego systemu CRM? Chcesz dobrze koordynować procesy w swojej firmie? Skontaktuj się z nami i przedstaw swoje potrzeby.

Oferta Sii to kompleksowy pakiet usług, który prowadzi Klienta od momentu decyzji o wyborze oprogramowania do uruchomienia produkcyjnego CRM, i późniejszego utrzymania. Współpracując z Sii możesz liczyć na obsługę na najwyższym poziomie.

 

Nasz zespół to doświadczeni i certyfikowani specjaliści, posiadający kompetencje m.in. w zakresie analizy biznesowej, projektowania rozwiązań, implementacji, IT oraz project managementu. Z pasją tworzymy rozwiązania informatyczne i trafnie identyfikują potrzeby biznesowe, o czym przekonało się już wielu zadowolonych Klientów.

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!

Nasze usługi
ANALIZY BIZNESOWE

Przeanalizujemy, opiszemy i zamodelujemy Twoje procesy biznesowe.  Podpowiemy jak można je zoptymalizować. Wypracujemy koncepcję systemu pozwalającą uzyskać najwyższe ROI z wdrożenia systemu CRM.

Wdrożenia i upgrade

Stworzymy rozwiązania odpowiednie do Twoich potrzeb biznesowych. Sprawimy, że Twoja firma osiągnie maksimum korzyści z wdrożenia. Zbudujemy system CRM zgodnie z najlepszymi praktykami Microsoft.

Utrzymanie i rozwój

Zaopiekujemy się systemem Microsoft Dynamics CRM w Twojej firmie. Wyznaczymy optymalne kierunki rozwoju. Twój CRM będzie zawsze aktualny i stabilny.

Migracja danych

Wykonamy dla Ciebie migrację danych ze wskazanego źródła. Całą operację poprzedzimy analizą danych. W końcowej fazie przetestujemy wyniki migracji , aby zagwarantować jej najwyższą jakość.

Customizacje

Microsoft Dynamics CRM posiada wiele atrakcyjnych funkcji już w wersji wyjściowej. Jeżeli jednak Twoje potrzeby biznesowe wykraczają poza standardowe funkcje systemu, stworzymy dedykowane rozszerzenia, dopasowane specjalnie do Twoich wymagań.

Warsztaty i szkolenia

Podczas Warsztatów grono ekspertów Sii wesprze Cię w ustalaniu zakresu planowanego projektu wdrożenia CRM. Nasi inżynierowie przeszkolą użytkowników końcowych w twojej Firmie, by mieć pewność, że wdrożony system spełni wszystkie założenia.

Integracja systemów

System CRM to jedna z kluczowych aplikacji wielu firm. Jako partner wdrożeniowy często integrujemy CRM z istniejącymi systemami w organizacji, na przykład z systemami ERP.

AUDYTY I OPTYMALIZACJA

Twój Dynamics CRM nie zawsze jest tak szybki i wydajny jakbyś chciał? Zmienimy to! Sii świadczy usługę Audytu. Raport, który powstaje w jego wyniku, wskaże obszary wymagające poprawy i optymalizacji w wykorzystywanym systemie.

Mocne strony Sii

  1. Ponad 40 certyfikowanych specjalistów Dynamics CRM.
  2. Największy partner Dynamics CRM w Polsce - jesteśmy w czołówce dostawców wg rankingu Microsoft Dynamics CRM.
  3. Tworzymy autorskie rozwiązania dla biznesu - CRM szyte na miarę potrzeb naszych Klientów.
  4. Unikalne na rynku połączenie praktyk CRM i AX - jeden dostawca dwóch systemów.
  5. Ponad 3000 specjalistów kompleksowo realizujących usługi - od analityków, developerów, testerów, po Project Managerów.
  6. Doświadczenie wdrożeniowe wielu wersji Microsoft Dynamics CRM.
  7. Realizujemy certyfikowane szkolenia Microsoft.

CRM Logo microsoft dynamics crm

Dynamics CRM

Chcesz lepiej poznać swoich Klientów? Zwiększyć skuteczność działań marketingowych i wydajność sprzedaży? Skorzystaj z możliwości, jakie daje system Microsoft Dynamics CRM – najwyższej klasy system do zarządzania relacjami z klientami.  Już w standardowej wersji posiada szereg rozbudowanych funkcjonalności, zaszytych głównie w modułach Sprzedaży, Marketingu i Obsługi klienta.

System Microsoft Dynamics to również platforma idealnie sprawdzająca się w tworzeniu nowych rozwiązań dopasowanych do konkretnych potrzeb biznesowych. Można go rozbudowywać w prosty i szybki sposób, wykorzystując różnego rodzaju kreatory i rozbudowany panel administracyjny, nie dysponując specjalistyczną wiedzą programistyczną.

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!

Zapoznaj się z najciekawszymi rozwiązaniami oferowanymi przez Microsoft Dynamics CRM

Nasza oferta

  • System Microsoft Dymamics CRM dzięki możliwości uzyskiwania przez działy sprzedaży dostępu w czasie rzeczywistym do danych klienta, identyfikowania możliwości sprzedaży wiązanej i skojarzonej oraz integrację z MS Office Outlook, Excel przyczynia się do szybszego finalizowania sprzedaży. Specjaliści pracujący w działach sprzedaży mogą wykorzystywać oferowane przez Microsoft Dynamics CRM narzędzia tak, aby:

     

    Zarządzać efektywnie relacjami z Klientami:

    • możliwość przygotowania analizy potrzeb klienta
    • identyfikacja osób mających wpływ na decyzję o zakupie
    • szybka konwersja potencjalnego klienta na szanse sprzedaży
    • analiza potencjalnych klientów

    Planować i zarządzać sprzedażą:

    • możliwość rejestracji kontaktów z klientami za pomocą wszelkich dostępnych kanałów i na wszystkich etapach procesu sprzedażowego
    • możliwość orientacji systemu na: klienta, działania, produkty, szansy sprzedaży – w zależności od potrzeb biznesowych klienta
    • analiza konkurencji – widok 360 na konkurenta
    • tworzenie cenników, katalogu produktów i zestawów produktów, rabatów w celu usprawnienia zarządzania ofertami

    Automatyzować proces sprzedaży:

    • koordynacja działań sprzedażowych i marketingowych w jednym scentralizowanym systemie
    • automatyczne kojarzenie i przypisywanie informacji, działań do szans sprzedaży
    • możliwość analizy szans sprzedaży za pomocą raportów i wykresów
    • łatwa segmentacja danych pozwalająca szybko zidentyfikować nowe szanse sprzedaży na bazie istniejących klientów

    Efektywnie zarządzać sprzedażą:

    • możliwość określenia procesów sprzedaży dla całego przedsiębiorstwa
    • szybsze zawieranie transakcji dzięki śledzeniu najważniejszych informacji i atrybutów transakcji
    • zwiększenie efektywności działań zespołów sprzedażowych poprzez możliwość planowania zadań i dystrybucji powiadomień
    • tworzenie i monitorowanie zmodyfikowanych ofert dla każdej szansy sprzedaży
    • automatyzacja zatwierdzania prostego lub wieloszczeblowego ofert sprzedaży
    • możliwość ustawiania alertów informujących o najważniejszych zdarzeniach i kamieniach milowych w procesie sprzedaży
    • śledzenie i analiza wygenerowanych przychodów za pomocą raportów i panelów sprzedaży

    Analizować sprzedaż za pomocą raportów i prognoz:

    • łatwe śledzenie lejka sprzedaży
    • możliwość dokładnego szacowania przychodów dzięki prognozom indywidualnym lub zbiorczym
    • śledzenie przychodów docelowych według różnych kryteriów (np. dat, okresów finansowych)
    • porównywanie celów sprzedażowych z osiągnięciami na poziomie indywidualnym lub grupowym
    • możliwość identyfikacji najważniejszych trendów dla wygranych /przegranych szans sprzedażowych
  • Microsoft Dynamics CRM umożliwia segmentację klientów w systemie pod kątem dochodowości, preferencji czy potrzeb, co pozwala planować i prowadzić działania marketingowe zorientowane na precyzyjnie określonych rynkach. Specjaliści zajmujący się marketingiem mogą wykorzystywać oferowane przez Microsoft Dynamics CRM narzędzia tak, aby:

     

    Efektywnie zarządzać danymi

    • możliwość importowania danych z innych źródeł do systemu Microsoft Dynamics CRM
    • detekcja duplikatów danych

    Ukierunkować działania marketingowe

    • tworzenie precyzyjnie sprofilowanych list grup docelowych i kojarzenie ich z kampaniami.
    • przypisywanie Klientów lub potencjalnych Klientów do dynamicznie uzupełniających się list marketingowych według określonych kryteriów
    • konfigurowanie widoków osobistych lub publicznych do szybszego przeglądu danych
    • eksportowanie list do różnych formatów w celu użycia do masowej wysyłki wiadomości e-mail lub korespondencji bezpośredniej

    Planować i zarządzać kampaniami

    • planowanie i śledzenie działań, zadań, budżetów i szczegółów poszczególnych działań marketingowych.
    • możliwość tworzenia szablonów kampanii
    • tworzenie planów marketingowych
    • usprawnienie procesów i zatwierdzeń kampanii
    • szacowanie i rozliczanie kampanii marketingowych
    • ustawianie alertów i przypomnień informujących o kamieniach milowych kampanii
    • śledzenie najważniejszych celów marketingowych za pomocą funkcji śledzenia celów.
    • śledzenie kluczowych wskaźników kampanii na wbudowanych raportach.

    Realizować kampanie marketingowych

    • inicjowanie i dystrybuowanie działań w ramach kampanii i korespondencji
    • śledzenie wszystkich zdarzeń i szczegółów klientów oraz zarządzanie nimi z jednego scentralizowanego systemu
    • możliwość błyskawicznego wysyłania korespondencji masowej za pomocą wbudowanych funkcji korespondencji seryjnej
    • ręczne lub automatyczne przypisywanie zadań marketingowych i potencjalnych klientów do zespołów pracowniczych
    • tworzenie na bieżąco kampanii za pomocą szybkiego kreatora kampanii

    Zarządzać odpowiedziami na działania w ramach kampanii

    • przechwytywanie i śledzenie odpowiedzi na kampanie marketingowe
    • możliwość śledzenia kanałów odpowiedzi na działania w ramach kampanii
    • zestawienia efektywności kampanii na podstawie danych marketingowych i sprzedażowych
    • możliwość przypisywanie odpowiedzi do najlepiej wykwalifikowanych pracowników w celu ich monitorowania

    Analizować kampanie marketingowe i powiązania ich z potencjalnymi klientami, szansami sprzedaży

    • możliwość powiązania kampanii marketingowych z potencjalnymi klientami i szansami sprzedaży
    • kwalifikacja odpowiedzi na działanie w ramach kampanii na szansę sprzedaży
    • analiza efektywności kampanii marketingowych dzięki powiązaniu ich z potencjalnymi klientami szans sprzedaży czy produktami
  • System Microsoft Dynamics CRM umożliwia szybsze reagowanie na problemy klientów, podejmowane odpowiednich działań z wyprzedzeniem oraz efektywną obsługę klienta na stałym, wysokim poziomie. Specjaliści zajmujący się obsługą klienta mogą wykorzystywać oferowane przez Microsoft Dynamics CRM narzędzia tak, aby:

     

    Zarządzać kontaktami z Klientami i informacjami o nich zgromadzonymi w systemie

    • prosty interfejs – szybki i łatwy dostęp do danych historycznych Klientów
    • możliwość tworzenia połączeń biznesowych między działaniami i jednostkami w systemie
    • możliwość tworzenia zespołów z użytkowników kompetencyjnych, pochodzących z różnych jednostek organizacyjny
    • stały i łatwy dostęp do danych biznesowych Klienta oraz historii kontaktów z nimi
    • śledzenie zmian danych biznesowych za pomocą automatycznych powiadamianiem
    • dostęp do danych Klientów i innych rekordów oparty na rolach uprawnień oraz blokadach zabezpieczeń

    Usprawnić dostęp do aktualnych danych

    • możliwość wyświetlania danych z list i tworzenie dynamicznych wykresów
    • personalizowanie widoków danych, pulpitów nawigacyjnych i sposobu poruszania się
    • prezentacja analiz w czasie rzeczywistym na dostosowywanych pulpitach nawigacyjnych.
    • analiza danych za pomocą wbudowanych raportów lub dostosowywanie ich za pomocą kreatora raportów
    • możliwość importowanie i eksportowanie arkuszy statycznych i dynamicznych programu Excel

    Szybciej i precyzyjniej reagować na sprawy

    • reagowanie na sprawy poprzez dostęp do pełnych danych sprawy i klienta
    • precyzyjna obsługa dzięki procesom biznesowym i oknom dialogowym inicjowanym przez skrypty
    • zarządzanie sprawami za pomocą kolejek różnych zespołów, osób i kompetencji
    • elastyczne zarządzanie sprawami w różnych kanałach komunikacji dla wygody klienta
    • szybka konwersacja wiadomości email, rozmów telefonicznych na sprawy
    • zapobieganie nakładaniu się działań poprzez współużytkowanie wiedzy i współpracę między zespołami

    Zarządzać bazą wiedzy

    • wbudowane repozytorium wiedzy zwiększające prawdopodobieństwo rozwiązywania problemów podczas pierwszego kontaktu
    • łatwy dostęp do podobnych spraw i rozwiązań dzięki możliwości spięcia spraw z bazą wiedzy

    Zarządzać produktami, usługami i kontraktami

    • tworzenie i edytowanie kontraktów Klientów
    • planowanie usług i zasobów wymaganych do skutecznego obsługiwania klientów
    • możliwość korzystania z narzędzi do planowania wykonywania usług przez osoby, zespoły kompetencyjne.
    • utrzymywanie łączności między zespołami poprzez scentralizowany widok kalendarzy i zasobów obsługi klienta
    • analizy i raporty z działań serwisowych z wykorzystaniem produktów, usług serwisowych

    Zarządzać komunikacją w ramach organizacji

    • możliwość przydzielanie elementów do kolejek na podstawie typu zapytania lub innych atrybutów
    • automatyczne przypisywanie działań do określonych pracowników lub zespołów
    • definiowanie widoków opartych na rolach i uprawnieniach.
    • ustanowienie reguł zatwierdzeń i eskalacji umożliwiających kierowanie spraw do właściwej osoby
  • Ponieważ system Ms Dymamics CRM jest produktem Microsoft z możliwością szerokiej i funkcjonalnej rozbudowy, tak, aby dopasować się do potrzeb klienta, umożliwia integrację systemu CRM z:

     

    MS Outlook

    • możliwość zarządzania zadaniami i terminami z poziomu CRM i Outlook
    • integracja kontaktów nowych i istniejących
    • synchronizacja wiadomości email
    • archiwizacja i stały dostęp do historii korespondencji z klientem
    • możliwość pracy offline
    • prosta instalacja za pomocą bezpłatnego dodatku

    MS Excel

    • możliwość importowania danych do systemu CRM w celu założenia lub aktualizacji rekordów
    • eksport danych dynamicznych do programu Excel oraz ich synchronizacja

    Microsoft Office 360

    • Azure
    • SharePoint
    • OneDrive
    • OneNote
    • Word

    Aplikacjami mobilnymi

    • dostęp do bazy klientów
    • dostęp do historii kontaktów z klientem
    • planowanie spotkań
    • możliwość sporządzania notatek ze spotkań i podpięcia ich pod spotkanie lub klienta
    • synchronizacja z systemem CRM w czasie rzeczywistym
    • możliwość dodania dedykowanych rozszerzeń do CRM
    • wykorzystanie funkcji urządzenia mobilnego takich jak aparat, mapy
  • Sprzedaż

  • Marketing

  • Obsługa klienta

  • Rozszerzenia

Mocne strony Sii

  1. Ponad 40 certyfikowanych specjalistów Dynamics CRM.
  2. Największy partner Dynamics CRM w Polsce - jesteśmy w czołówce dostawców wg rankingu Microsoft Dynamics CRM.
  3. Tworzymy autorskie rozwiązania dla biznesu - CRM szyte na miarę potrzeb naszych Klientów.
  4. Unikalne na rynku połączenie praktyk CRM i AX - jeden dostawca dwóch systemów.
  5. Ponad 3000 specjalistów kompleksowo realizujących usługi - od analityków, developerów, testerów, po Project Managerów.
  6. Doświadczenie wdrożeniowe wielu wersji Microsoft Dynamics CRM.
  7. Realizujemy certyfikowane szkolenia Microsoft.

Chcesz lepiej poznać swoich klientów? Zwiększyć skuteczność działań marketingowych i wydajność sprzedaży? Skorzystaj z możliwości, jakie daje system Microsoft Dynamics CRM – najwyższej klasy system do zarządzania relacjami z klientami. System Microsoft Dynamics, który już w swej standardowej wersji posiada szereg funkcjonalności, to platforma idealnie sprawdzająca się w tworzeniu nowych rozwiązań dopasowanych do konkretnych potrzeb biznesowych.

Można go rozbudowywać w prosty i szybki sposób – specjalistyczna wiedza programistyczna nie jest wymagana. Wystarczy, że skorzystasz z kreatorów lub rozbudowanego systemu administracyjnego.

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!

Najciekawe rozwiązania oferowane przez Microsoft Dynamics CRM

image005 2 image004 image003 image010 image009 image008

Mocne strony Sii

  1. Ponad 40 certyfikowanych specjalistów Dynamics CRM.
  2. Największy partner Dynamics CRM w Polsce - jesteśmy w czołówce dostawców wg rankingu Microsoft Dynamics CRM.
  3. Tworzymy autorskie rozwiązania dla biznesu - CRM szyte na miarę potrzeb naszych Klientów.
  4. Unikalne na rynku połączenie praktyk CRM i AX - jeden dostawca dwóch systemów.
  5. Ponad 3000 specjalistów kompleksowo realizujących usługi - od analityków, developerów, testerów, po Project Managerów.
  6. Doświadczenie wdrożeniowe wielu wersji Microsoft Dynamics CRM.
  7. Realizujemy certyfikowane szkolenia Microsoft.

Zrealizowane projekty

Integracja CRM z systemem SAP

Potrzeba biznesowa Klient korzysta z systemu CRM do zarządzania relacjami […]

Dynamics CRM dla firmy brokerskiej

Potrzeba biznesowa Aktualizacja z Dynamics CRM 4.0do wersji CRM 2015 […]

Moduły sprzedaży i usług dla branży poligraficznej

Potrzeba biznesowa Aktualizacja z Dynamics CRM 4.0 do CRM 2015 […]

Dynamics CRM dla przemysłu bankowego

Potrzeba biznesowa Wdrożenie narzędzia wspomagającego pracę regionalnych doradców klienta korporacyjnego […]

Nasze publikacje

Chmury Salesforce

27 października 2016

Salesforce to nie tylko najpopularniejszy na świecie CRM – w rzeczywistości jest to platforma aplikacji out-of-the-box, zwanych chmurami.

Salesforce oferuje siedem głównych chmur: Sales, Service, Marketing, Community, Analytics, App, Internet of Things – postaram się przybliżyć każdą z nich. Warto zaznaczyć, że każda chmura dostępna jest na każdym urządzeniu mobilnym: smartfonie, tablecie, a nawet smartwatchu. Większość z chmur pozwala również na integrację między sobą.

Przyspiesz pracę z działaniami MS Dynamics CRM dzięki dodatkowi Timeline

28 czerwca 2016

Chcesz mieć historię różnych działań na kartotece Klienta w jednym miejscu i szybciej nimi zarządzać? Pomoże Ci w tym darmowy dodatek Timeline do MS Dynamics CRM.

Czym jest dodatek Timeline

Timeline umożliwia wizualizację najważniejszych działań na Kliencie w postaci osi czasu, co zwiększa efektywność pracy z różnego rodzaju działaniami w CRM, dzięki której w prosty sposób można przeglądać przeszłe i zaplanowane akcje, jak rozmowy

JPK dla AX – przygotuj Twój system finansowy na e-kontrolę!

14 czerwca 2016

Na wdrożenie JPK zostało już niewiele czasu. Przepis wprowadzający go do Ordynacji podatkowej mówi, że wszystkieprzedsiębiorstwa prowadzące księgi podatkowe w formie elektronicznej będą podlegać e-kontrolom od 1 lipca 2016 r. Chociaż Ministerstwo Finansów podało ostateczną postać struktur raportowych dopiero w marcu bieżącego roku, już od 1 lipca 2016 r. duże przedsiębiorstwa mogą spodziewać się kar za nieprzekazanie do kontroli danych przygotowanych w oparciu o JPK. Podmioty

Salesforce – siła sprzedaży

9 czerwca 2016

Salesforce to platforma, będąca jeszcze niszą w Polsce, a która zdobywa coraz większą popularność wśród zagranicznych koncernów.

CHMURA NUMER JEDEN

Salesforce to światowy lider wśród rozwiązań CRM. Firma założona w 1999 roku, dziś zatrudnia ponad 19 tysięcy pracowników, osiąga dochód rzędu 7 miliardów dolarów i posiada największy udział na rynku CRM, obok rozwiązań SAP, Oracle, Microsoft czy IBM. Z roku na rok coraz więcej firm decyduje się na aplikacje tworzone na platformie Salesforce. Na potwierdzenie, wystarczy wymienić kilka ich największych klientów: Facebook, Coca-Cola, Canon czy Toyota. W poniższym wpisie postaram się wyjaśnić co

Rozbudowa systemu MS Dynamics CRM

2 listopada 2015

Microsoft Dynamics CRM posiada szereg rozbudowanych funkcjonalności w swojej standardowej wersji, które zaszyte są głównie w modułach Sprzedaży, Marketingu i Obsługi klienta. Ten system, to również platforma idealnie sprawdzająca się do tworzenia nowych rozwiązań dopasowanych do konkretnych potrzeb biznesowych. Za pomocą różnego typu kreatorów, i rozbudowanego panelu administracyjnego, w prosty i szybki sposób, bez wiedzy programistycznej można go rozbudowywać.

„Ko(d) w worku” – taki system to nie dla mnie!

23 listopada 2015

Klient jest najważniejszy! Nieważne, czy to branża medyczna, finansowa, telekomunikacyjna czy przemysłowa.

Zadowolenie klienta z jakości towaru oraz samej obsługi przekłada się na chęć skorzystania z tego, co my, jako przedsiębiorstwo, mamy mu do zaoferowania. Z kolei informacje pozyskane podczas sprzedaży i kontaktu z klientem pozwolą na trafniejsze podejmowanie kluczowych decyzji i rozwoju firmy.

Kontakt

Contact Person

Michał Gruda Service Delivery Manager
CRM

Zainteresowała Cię nasza oferta? Potrzebujesz więcej informacji o systemie MS Dynamics CRM? Skontaktuj się z nami! Nasz ekspert udzieli odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania i pomoże w doborze najlepszej dla Ciebie oferty!
Zapraszamy do kontaktu!
Dodaj załącznik
Akceptowane formaty: .doc, docx, .pdf. Maksymalny rozmiar pliku: 5 MB

Wyślij wiadomość

KONTAKT

Wyślij wiadomość